Communication Specialist

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

ABOUT THE COMPANY

Our client is a world leader in the sector of business consulting, offering services in the field of Finance, Systems Integration, Telecommunications and Informatics among many others. With operation centers in more than 70 countries worldwide, today this corporation is a globally recognized leader of the “next generation” of business consulting with a reported revenue of billions of dollars. As an employer, not only that is our client ranked among the most innovative companies to work for in business-focused publications such as The Wall Street Journal, but your progression and professional growth is equally as important, as you have a say in where your career goes within the organization. This is not only a good chance to get the job you are looking for, but an opportunity to improve your skills and professional experience at the international level and with a globally-known corporation.

KEY RESPONSIBILITIES

Communication support for more than 10,000 employees across the European Region
Manage all communication channels (email, multifunctional portal, newsletter, website and print materials)
Visual strategy for the European Corporate Shared Services model
Design of graphics and promotional materials according to corporate directives
Preparation of plans, projects, corporate presentations and templates
The organization of internal campaigns, events and charity projects from design to implementation
Manage websites

YOU SHOULD HAVE

University degree
2 or more years of experience on the similar position
Provable experience in writing internal & external communications in English
C1 level of English
Additional language (German/French) is a plus
Experience with Indesign and Photoshop
Extrovert personality and team work oriented person
Pro-active, with strong analytical & technical skills
Clear, effective, and tenacious communicator, strong reasoning and negotiation skills
Able to work independently and as part of a team

WE OFFER

Very competitive remuneration
Extensive corporate benefits package
State of the art office building in Prague center
Free refreshments in the workplace
Social events and team building activities
Extensive training and coaching
Perspective projects with an international scope
Positive and social working environment

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. října
Agentura STUDENT s.r.o. | Agentura STUDENT s.r.o. | Vysočany, Praha Vysočany, Praha
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. října
Lucie Sedláčková | Lucie Sedláčková | Brno Brno
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Agrospoj s.r.o., ČESKÁ TELEVIZE, Broker Investment, s.r.o., EMS - Easy Marketing Solutions s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, ManpowerGroup s.r.o., XXXLutz, McDonald's ČR spol. s r.o., Alerta s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Business Aggregator, s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., Kimberly-Clark, s.r.o., PPL CZ s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Alza.cz a.s., BTL partner & media s.r.o., Jan Turek, PECR - Apartments hotel s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Balení zásilek, Dopravce / Dopravkyně, Dělník / Dělnice, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka IT, Brand manager, Copywriter, Designér / Designérka, Editor / Editorka, Grafik / Grafička, Korektor / Korektorka, Marketingový asistent / asistentka, Marketingový specialista / specialistka, Marketingový manažer / manažerka, Mediální specialista / specialistka, PR specialista / specialistka, Redaktor / Redaktorka, Reklamní specialista / specialistka, Šéfredaktor / Šéfredaktorka, Tiskový / tisková mluvčí, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Produkční, Produktový manažer / manažerka, Technik / technička výroby, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Novinář / Novinářka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Event manager, Finanční specialista / specialistka, Online marketing

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Holešovice, Praha, Podolí, Praha, Praha, Strašnice, Praha, Nové Město, Praha, Jinonice, Praha, Hostivař, Praha, Břevnov, Praha, Stodůlky, Praha, Vinohrady, Praha, Štěrboholy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

design
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT