Volné místo ve firmě Albert Česká republika, s.r.o.

Zástupce manažera pro interní bezpečnost

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah jiný
Lokalita Olomouc
Firma Albert Česká republika, s.r.o.
Kategorie Doprava, logistika a zásobování, Energetika, životní prostředí, ekologie, Ozbrojené síly a bezpečnost, Technik / technička výroby, Specialista / specialistka telekomunikací, Technik / technička BOZP
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Albert Česká republika, s.r.o.

Albert je známou značkou po celém Česku a více než 300 našich obchodů obslouží každý týden čtyři miliony zákazníků. Supermarkety i hypermarkety najdou zákazníci v každém kraji. Albert se řadí k největším soukromých zaměstnavatelům v zemi. Nabízíme práci a příležitosti pro rozvoj širokému spektru profesí a cílových skupin – od absolventů škol všech úrovní přes maminky po mateřské a rodičovské dovolené po aktivní důchodce; od provozních profesí v našich prodejnách přes jejich management až po vysoce specializované pozice v mnoha odděleních naší centrály nebo v logistice.

V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!   

Na této pracovní pozici se budete starat do zajištění bezpečnosti ve všech objektech distribučního centra.

Co vám nabízíme

  • vedoucí pozici s pestrou náplní práce
  • příležitosti k seberealizaci a profesnímu rozvoji
  • dotované stravování v místě pracoviště
  • příspěvek na dopravu až 650 Kč měsíčně
  • širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (např. 20 dnů dovolené a 5 dnů rekondičního volna, zvýhodněný tarif volání O2, Multisport kartu, slevu na rodinný nákup)

Co u nás budete dělat

  • kontrolovat dodržování bezpečnostních směrnic
  • kompletně zodpovídat za oblast bezpečnosti a ostrahy
  • aktivně vyhledávat a předcházet potenciálnímu vzniku škod
  • vytvářet finanční reporting svých činností
  • spolupracovat se všemi odděleními napříč distribučním centrem

Co od vás očekáváme

  • orientaci v IT technice a oblasti bezpečnosti a ostrahy
  • analytické myšlení
  • organizační schopnosti, smysl pro zodpovědnost a přesnost

Jaký jsme zaměstnavatel

  • podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci 
  • klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, čtyřikrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup  
  • dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity  
  • jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně 
  • zaměstnáváme více než 20 000 kolegů 
  • jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize 
  • obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků 
  • působíme na trhu 30 let (od roku 1991) 
  • máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert domů zdarma 

V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Olomouc
  • HR Direct s.r.o.
  • 40 000 – 44 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • ...
Zveřejněno: 25. dubna
  • Olomouc
  • Logmax s.r.o.
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Lékařská péče
  • Zaměstnanecké akcie
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na vzdělávání
  • ...
Zveřejněno: 23. dubna
  • Olomouc
  • KOVOLASER s.r.o.
  • 27 000 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. dubna
  • Olomouc
  • Kubis Marcel, Mgr. - soudní exekutor
  • od 30 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. dubna
  • Olomouc
  • Martin Přikryl
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. dubna
  • Olomouc
  • VAPEE Morava s.r.o.
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. března
  • Olomouc
  • WAXOSTAR trade s.r.o.
  • od 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. února
  • Olomouc
  • S.O.S. akciová společnost, Olomouc
  • 20 000 – 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. ledna
  • Hněvotín
  • BAPA s.r.o.
  • od 38 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. března
  • Velký Týnec
  • EURO Sol s.r.o.
  • od 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. dubna
  • Lutín
  • HUDY trans s.r.o.
  • od 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. ledna
  • Lutín
  • HUDY trans s.r.o.
  • od 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. ledna
  • Tábor
  • Miloslav Janda
  • 26 000 – 39 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Skanska a.s., ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., VAŠE SLUNCE a.s., Bergasto a.s., HR Direct s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Richter + Frenzel s.r.o., Logmax s.r.o., Nissens Cooling Solutions Czech, s.r.o., Zavolejsikurýra.cz a.s., Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, INDEX NOSLUŠ s.r.o., GEISLER ÚKLIDOVÁ FIRMA s.r.o., Alfa Pets s.r.o., Správa silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace, KOVOLASER s.r.o., Kubis Marcel, Mgr. - soudní exekutor, OL-STEEL CZE s.r.o., Martin Přikryl, PODLAS s.r.o., CM projekt, s.r.o., X - servis park s.r.o., K O O P R O N s. r. o., MOTO MORAVA s.r.o., VAPEE Morava s.r.o., WAXOSTAR trade s.r.o., ARRIVA autobusy a.s., Stanislav Coufal, PESTANCZ AUTO s.r.o., RONGITAL s.r.o., S.O.S. akciová společnost, Olomouc, ARTCOM GROUP s.r.o., BAPA s.r.o., EURO Sol s.r.o., ZABAG s.r.o., Zemědělské družstvo Olšany - Hablov, SIGMA DOPRAVA spol. s r.o., HUDY trans s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Balení zásilek, Dělník / Dělnice, Koordinátor / Koordinátorka, Kurýr / Kurýrka, Mechanik / Mechanička, Operátor / operátorka expedice, Řidič / Řidička, Silničář / Silničářka, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Taxikář / Taxikářka, Závozník / Závoznice, Obchodník / Obchodnice, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Projektant / Projektantka, Přípravář / Přípravářka, Realitní makléř / makléřka, Stavbyvedoucí, Stavební technik / technička, Automechanik / Automechanička, Specialista / specialistka v energetice, Kontrolor / Kontrolorka, Mistr / Mistrová, Operátor / operátorka výroby, Plánovač / plánovačka výroby, Technik / technička výroby, Elektromechanik / Elektromechanička, Policista / Policistka, Pracovník / pracovnice ostrahy, Strážný / Strážná, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Obsluha strojů, Opravář / Opravářka, Shift leader / Vedoucí směny

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Hněvotín, Lutín, Přáslavice, Bystrovany, Velký Týnec, Velká Bystřice, Olšany u Prostějova

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Co vše lze měnit v pracovní smlouvě a jak na zkrácený úvazek

Co vše lze měnit v pracovní smlouvě a jak na zkrácený úvazek

Přiblížíme si zkušební dobu, jak je dlouhá, jak ji lze prodlužovat. A co vše se dá dodatkem v pracovní smlouvě změnit. Připravili jsme pro vás i vzor dodatku k pracovní smlouvě. Podíváme se, jak vypadá pracovní smlouva na zkrácený úvazek.

Nelegální zaměstnávání aneb práce na černo

Nelegální zaměstnávání aneb práce na černo

Povíme vám, jak rozpoznat zaměstnávání na černo. Jaká jsou rizika práce na černo a jak vysoké jsou pokuty pro zaměstnance, který pracuje na černo, a pro zaměstnavatele, který práci na černo umožnil. Dále vám poradíme, jak poznat, že agentura práce má potřebné oprávnění, a vy se nebudete podílet na nelegálním zaměstnávání.

Jak na ukončení pracovního poměru dohodou? Využijte vzor

Jak na ukončení pracovního poměru dohodou? Využijte vzor

Často se stává, že potřebujete svůj pracovní poměr ukončit dříve a nemůžete ve stávajícím zaměstnání čekat na klasickou dvouměsíční výpovědní lhůtu. V dalším díle našeho miniseriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na tyto situace, tedy na ukončení pracovního poměru dohodou.

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Ve většině společností jsou vedoucí zaměstnanci, tedy zaměstnanci, kteří vedou alespoň jednoho podřízeného. Z pozice vedoucího zaměstnance mají tito kolegové specifické povinnosti, které jim stanovuje zákoník práce. Dozvíte se, jak je to se zkušební dobou, přesčasy i případným ukončením pracovního poměru ze strany vedoucího pracovníka či z vaší strany.

Doporučující dopis od zaměstnavatele

Doporučující dopis od zaměstnavatele

Doporučující dopis do zaměstnání může být klíčový při rozhodování vašeho nového zaměstnavatele. Z dopisu zjistí, jaké jsou vaše silné stránky, na jakých projektech jste pracovali, jak jste zapadli do současného týmu a mnohem více.

Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Některé benefity jsou dnes již standardem. Pojďme se podívat na ty nejžádanější zaměstnanecké benefity, a jaké kuriozní benefity se poskytují ve světě. Nezbytnou součástí je i daňové hledisko, které rozebereme na konci tohoto článku.

Velký přehled o ukončení pracovního poměru

Velký přehled o ukončení pracovního poměru

Rozhodli jste se ukončit pracovní poměr ve stávajícím zaměstnání? My vám pomůžeme. Společně se podíváme na ukončení pracovního poměru, co říká zákoník práce o výpovědi, jednak ze strany zaměstnance, jednak ze strany zaměstnavatele. Nebo jste dostali výpověď od svého zaměstnavatele? Povíme si, v jakých případech vám zaměstnavatel výpověď může dát.

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář (ČTK), stojící jako maják nezávislého zpravodajství, je veřejnoprávní zpravodajská agentura v České republice. Tento článek vás provede jejím unikátním obchodním modelem, který nepotřebuje státní dotace, a objasní, jak ČTK poskytuje rychlé a objektivní informace, jež jsou zásadní pro české novináře a veřejnost. Odhalte, jak se organizace přizpůsobuje digitální době a podporuje svobodu tisku.

AJ benefit bezpečnost cíle činnost ČR den dodržování domov ekolog elektro EU flexibilní fond HR interní inzerát IT kancelář manažer odpovědnost práce pracoviště pracovní příspěvek reporting rozvoj SOU sport stravování tarif vedoucí zaměstnanců zaměstnanec zaměstnáváme zaměstnavatel zástupce zdarma zdraví centra cíl dané dar dny dovolené finanční firemní inovativní myšlení národní oblast oblasti oddělení organizační schopnost organizační schopnosti osobní PC pomoc PR prodej profesní program příležitost příležitosti příslušníci report rok schopnost schopnosti součást trh volna zákazník zaměstnanecký zdravý životní

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena