- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
* vyhledávání kandidátů, příprava inzerce, hledání nových možností získávání kandidátů
* realizace pohovorů, testování kandidátů, podpisy smluv s kandidáty
* aktivní komunikace s přidělenými zaměstnanci i s klienty, o které budete pečovat
* organizace vstupních lékařských prohlídek
* práce v interním systému PAMICA
* zpracovávání podkladů pro mzdy
* reporting pro interní potřeby i potřeby daného klienta
* zajištění OOPP, evidence OOPP
* pravidelné návštěvy klienta, dle potřeb klienta aktivní účast na jeho pracovištích
* středoškolské vzdělání s maturitou
* zkušenost s prací s lidmi
* základní znalost polštiny (ochotu učit se a rozvíjet v tomto jazyce)
* administrativní zdatnost, perfektní znalost práce na PC (zejména MS Excel)
* hledáme aktivní, komunikativní a pozitivní osobnost
* chuť do práce, hlavu otevřenou novým věcem
* hledáme osobnost odolnou, naše práce není vždy brnkačka
* řidičský průkaz sk. B a ochotu aktivně řídit
* zajímavé mzdové nastavení závislé na Vašich výkonech
* menší, velmi přátelský kolektiv, stabilní tým
* velký prostor pro seberealizaci i další vzdělávání
* notebook a mobilní telefon i pro soukromé použití
* služební auto k dispozici na pobočce
* firemní akce
* 20 dní dovolené + 3 dny zdravotního volna
* stravenky
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?