- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máš zájem o oblast financí a domluvíš se anglicky? Čti dál!
Tvou pracovní náplní by bylo zpracování pohledávek. To ale neznamená pouze účtování plateb, ale práce zahrnuje i spoustu komunikace se zákazníky a řešení různých nejasností ohledně plateb. Ač se řeší pohledávky, je důležité dokázat udržet se zákazníky dobré vztahy.
Znalost angličtiny alespoň B2 – zákazníci jsou i ze zahraničí a navíc je to firemní jazyk.
Zájem o oblast financí – pojmy z této oblasti budou Tvým denním chlebem.
Je potřeba zmiňovat práci s počítačem? Je to samozřejmě práce na počítači.
Komunikační dovednosti – abys dokázal/a vyřešit každou zapeklitost.
Pozitivní zákaznický přístup – dobré vztahy s dodavateli i zákazníky jsou pro nás důležité.
Možnost dalšího osobního i profesního rozvoje – chceme, aby ses s námi měl/a možnost neustále zlepšovat.
Smlouva na dobu neurčitou – aby ses nemusel/a bát, co bude příští rok.
Týden dovolené navíc – abys měl/a dostatek času si pořádně odpočinout.
Sick days (Zdravotní volno) – protože každému se může stát, že se necítí dobře.
Příspěvek na penzijní/životní pojištění – pro zajištění Tvé budoucnosti.
Příspěvek na stravování – abys sis mohl/a dobít baterky tím, co chceš.
Příspěvek na Multisport kartu – abys mohl/a baterky i vybít. :)
Bonusy ke mzdě každých 6 měsíců – protože si vážíme loajality.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?