- 40 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Malá firma zabývající se B2B prodejem porcelánu a výrobou reklamních hrnků hledá pracovníka na trvalý poměr do kanceláře a skladu na ŽL. Balení, evidence a expedice zboží ze skladu včetně objednávání dopravy, administrativní podpora kanceláře a kontrola zakázek ve výrobě, péče o firemní vzorkovnu. Nezbytné požadavky: SŠ vzdělání, uživatelská znalost PC včetně MS Office, řidičský průkaz B, manuální zdatnost a duševní zdraví. Spolupráce formou ŽL s odměnou 140 Kč/ hod po zapracování. Pracoviště Praha 6. CV a dotazy prosím na email.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.