- 55 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Naše firma je úspěšná na celosvětové úrovni, a i proto že se nám daří, tak jsme se rozšířili a postavili nové logistické centrum a k tomu výrobu.Disponujeme moderními technologiemi, prima partou a super benefity. Všechno si ještě sedá, takže i procesy se budou postupně nastavovat, tak nám pojď s tím pomoci!
* vedení menšího kolektivu skladníků a zodpovědnost za fungování skladu
* řízení toku materiálu a zásobování výroby
* dohled nad BOZP, školení nových i stávajících zaměstnanců
* podílení se na nastavování procesů, dohled nad LEAN
* práce se systémem SAP a dalšími programy
* ideálně SŠ technického zaměření (není podmínkou)
* praxe ve skladu na vedoucí pozici (předák, mistr)
* znalost programu SAP
* komunikativnost, zodpovědný přístup k práci
* ŘP sk. B + na VZV
* 5 týdnů dovolené
* 13. mzda
* příspěvky na volnočasové aktivity nebo penzijko/životko
* zajištěné stravování, občerstvení ve firmě
* možnost spolupracovat na zajímavých projektech
* lokalita: Slavkov u Brna
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.