
Grafton Recruitment s.r.o.
Specialista administrativních služeb
O nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Hledáme zkušeného a energického kolegu/kolegyni na nově vzniklou pozici Specialista administrativních služeb, který/á bude klíčovou oporou pro vedení kanceláře a komunitní programy. Tato role nabízí jedinečnou příležitost stát se součástí leadership týmu a podílet se na projektech s dopadem na celou organizaci.
Co bude vaší náplní práce?
- Administrativní podpora pro tři vedoucí pracovníky
- Spolupráce s 13 komunitními leadery a HR týmem
- Koordinace projektů v oblasti engagementu, komunikace a změnového řízení
- Využívání digitálních nástrojů a AI v každodenní práci
- Řízení priorit v rychlém pracovním prostředí
- Spolupráce s recepcí, správou budovy a Workplace Experience Managerem
Lokalita: Praha 8
Nástup: ASAP
HPP smlouva na 1 rok
POŽADAVKY:
- VŠ vzdělání v oboru Business Administration nebo HR
- Min. 5 let zkušeností v oblasti projektového řízení, komunikace a engagementu
- Plynulá znalost češtiny a angličtiny
- Výborné organizační schopnosti, důraz na detail, schopnost práce v maticové struktuře
- Pokročilá znalost MS Office a projektových nástrojů, výhodou je zkušenost s digitálními a AI nástroji
BENEFITY:
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- Cafeteria systém
- Stravenky