- 37 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pracujte v týmu úspěšných konzultantů ManpowerGroup!
Jsme největší personálních společností v ČR! Pomáháme lidem najít novou práci a firmám zase motivané zaměstnance. U nás Vás čeká práce, při které budete v neustálé komunikaci s kandidáty i našimi klienty! Baví Vás výzvy, nábor zaměstnanců, každodenní telefonická a mailová komunikace s klienty a kandidáty? Pak právě Vás hledáme!
Do našeho úspěšného týmu hledáme kandidáta/ku, který/á by se chtěl/a uplatnit v oblasti recruitmentu. Posílíte naše řady?
Pošlete nám životopis a motivační dopis. Za svou práci sklidíte nejen úspěch - čeká Vás mzda s motivační bonusovou složkou, kancelář v centru Brna, flexibilní pracovní doba, home office, pravidelná školení, teambuildingy a další zaměstnanecké benefity.
Každý den se budete věnovat recruitmentu a komunikaci s našimi klienty. Čeká Vás aktivní vyhledávání kandidátů a jejich oslovování s různými pracovními pozicemi.
Nejčastěji se budete pohybovat na sociálních sítích jako je LinkedIn a Facebook, kde budete oslovovat kandidáty s pracovními nabídkami. Po pohovoru budete doporučovat ty nejvhodnější kandiáty našim klientům. Samozřejmostí je komunikace - telefonická i osobní (v ČJ a AJ).
Součástí práce je také vyhledávání obchodní příležitostí na trhu a vytváření a udržování dlouhodobých kontaktů s klienty.
Koho hledáme:
- aktivního a motivovaného člověka zaměřeného na výkon, pro kterého je nábor zaměstnanců výzvou. Pokud už máte zkušenosti s obchodem/náborem, bude to pro Vás výhodou.
- při práci využijete angličtinu na středně pokročilé úrovni při komunikaci s klienty i kandidáty.
- jste energická, komunikativní a samostatná osobnost s obchodním duchem.
- máte ŘP skupiny B a nebojíte se jezdit - čas od času je potřeba vyrazit za klienty i na okraj Brna.
- samostatnou práci, při které využijete své komunikační dovednosti i kreativitu
- radost z úspěchu a vydělaných peněz - jsou pro Vás připravené bonusy za obsazené pozice
- řadu benefitů - 25 dní volna celkem, 2 sick days, možnost práce na home office, kurzy angličtiny v rámci pracovní doby, stravenky, body do cafeterie, mobil i pro soukromé účely a mnoho dalších výhod
- práci v centru Brna v přátelském kolektivu, který Vám pomůže s adaptací
- příležitosti k rozvoji – propracovaný systém zaškolení a následné vzdělávání, k dispozici Vám budou i kurzy AJ
- nástup je možný ihned
V případě zájmu zašlete svoje CV, nebo odkaz na svůj profil na LinkedIn přímo na email e-mail přes . Těšíme se na Vás!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.