- Plný úvazek
Vaší pracovní náplní bude:
• provádění kontroly všech dokladů týkajících se práce doručovatelů• řízení doručovací služby
• zajišťování personální agendy svěřeného oddělení
• v plném rozsahu zástup vedoucího oddělení v době jeho nepřítomnosti
• provádění kontroly dodržování právních a vnitřních předpisů
• podílení se na plnění stanovených úkolů
Váš profil:
• podmínkou zkušenosti s vedením lidí• uživatelská znalost práce s výpočetní technikou (WORD, EXCEL, OPEN OFFICE)
• odpovědnost, časová flexibilita
• organizační a komunikační schopnosti, profesionální a příjemné vystupování
• aktivní přístup k řešení problémů
Odměníme Vás:
- zázemím stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- možností aktivně se podílet na růstu kvality služeb a celé firmy
- různorodou prací s možností denního kontaktu s klienty
- základní pracovní dobou 40 hod. týdně a 5ti týdny dovolené
- širokou škálou benefitů, včetně rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, zvýhodněné mobilní tarify pro Vás a Vaše blízké aj.
Kde budete pracovat?
- dodejna Vrchlabí
Kontakt:
Brožková Blanka
zobrazit tel. číslo
zobrazit tel. číslo
Pracovní doba:
• střídání ranní a odpolední směny po-páTermín nástupu:
- ihned nebo dohodou
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Benefity
- Dovolená navíc
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dovolenou