- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Staňte se leaderem ve světě staveb!
Pokud jste odborník, který umí nejen plánovat, ale také vést, motivovat a dbát na kvalitu každého detailu, máme pro Vás tu pravou příležitost!
Jako stavbyvedoucí pozemních staveb budete mít na starost realizaci významných stavebních projektů, kde se rozhoduje o kvalitě, nákladech a termínech. Pokud hledáte pozici, kde můžete uplatnit své zkušenosti a zároveň se dál rozvíjet, přidejte se k nám!
VEDOUCÍ REALIZACE STAVEB (od 50.000 Kč + benefity)
* Řízení a koordinace výstavby - zajištění kompletní realizace stavebních projektů / pozemní stavby
* Zajištění kvality a bezpečnosti - dodržování norem, bezpečnostních předpisů
* Správa projektové dokumentace – zodpovědnost za vedení stavebního deníku a zajištění kompletnosti podkladů pro fakturaci, audity a závěrečné předání stavby
* Koordinace subdodavatelů – kontrola a schvalování pracovních výkazů subdodavatelů, zajišťování plnění podmínek smluv
* Příprava stavby k předání – odpovědnost, že zakázka je připravena k předání, všechny dokumenty jsou kompletní a případné vady a reklamace jsou odstraněny
* Vedení týmu a podpora jeho rozvoje
* Vzdělání: SŠ/VŠ stavebního zaměření, autorizace v oboru (Inženýr / Technik) výhodou
* Praxe: 3–5 let zkušeností ve stavebnictví (stavbyvedoucí nebo obdobná pozice)
* Znalosti: pozemní stavby, BOZP, kvalita, ochrana životního prostředí, stavební legislativa (stavební zákon, obchodní zákoník)
* Jazykové dovednosti: angličtina na úrovni A2–B1
* PC dovednosti: MS Office (Word, Excel, MS Project), schopnost práce s technickou dokumentací
* Řidičský průkaz: skupina B
* Osobnostní vlastnosti: disciplína, důslednost, manažerské dovednosti, schopnost rozhodovat a komunikovat, stresová odolnost
* Flexibilitu a volno: 5 týdnů dovolené, 2 dny sick day ročně, home office 1 den v týdnu
* Služební vůz i k soukr. účelům
* Benefity pro rodinu: Příspěvky na hlídání dětí a volnočasové aktivity pro děti
* Finanční a pojišťovací benefity: Příspěvek na penzijní připojištění, životní pojištění, skupinové rizikové pojištění
* Kariérní růst: Pravidelná každoroční úprava mezd, možnost profesního rozvoje
* Zdraví a wellness: Očkování proti chřipce, podpora dárců krve, multisport karta
* Stravování a volný čas: Příspěvky na stravování, firemní akce a akce pro rodiny
* Kariérní jistota: Stabilní zázemí, podpora v profesním růstu a kvalitní pracovní vybavení (auto, telefon, notebook)
* Místo výkonu práce: České Budějovice

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.