- Plný úvazek

Jsme funky marketingová agentura, která prochází extrémně zajímavou a vzrušující růstovou fází. Orientujeme se na eventy, brand building a online marketing a nyní hledáme dalšího člověka do týmu na pozici „Online Marketing Specialist“. Hledáme někoho, kdo rád pracuje s pozitivním přístupem a velkým množstvím autonomie v malém marketingovém týmu.
Co tě čeká?
‹ Návrh, koordinace a řízení strategie online marketingu pro naše klienty
‹ Práce na svěřených online projektech od zadání až po realizaci
‹ Příprava a kontrola timingů a rozpočtů
‹ Spolupráce na exekuci kampaní, nastavení a optimalizace online kampaní
‹ Aktivní vytváření, správa a optimalizace PPC, RTB a sociální média kampaní pro naše stávající i nové klienty
‹ Spolupráce na psaní různých textů a content marketingu
‹ Plnění a analýzy profilů našich klientů na sociálních sítích
‹ Vyhodnocování a pravidelný reporting kampaní klientům
‹ Realizace kampaní pro naše vlastní projekty
‹ Zaškolování nových junior kolegů a účast na budování týmu
‹ Individuální projekty
Co potřebuješ znát a umět?
‹ Praxi v oblasti online marketingu
‹ Zkušenosti 2–3 roky v reklamní či marketingové agentuře nebo jako pracovník marketingu
‹ Min. SŠ vzdělání, ideální kandidát má VŠ marketingového oboru
‹ Vynikající znalosti PPC systémů (Google Adwords, Sklik, Facebook) – search, content, remarketing
‹ Znalost sociálních médií (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Pinterest, SnapChat, atd.)
‹ Znalost Google Analytics, velkou výhodou je držení Google certifikace
‹ Aktivní znalost anglického jazyka
‹ Odpovědnost, samostatnost, flexibilitu, pečlivost
Zaměstnavatel: KK agency s.r.o.
Mzda: dle zkušeností uživatele
Benefity: Laptop
Flexibilní začátek a konec pracovních hodin
Možnost home office dnů
Vzdělávací školení a coaching
Občerstvení na pracovišti
Ostatní: Přátelský mladý kolektiv v příjemných kancelářích
Získání zajímavé zkušenosti
Úroveň: Střední zkušenosti (nemanažerská pozice)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?