- 47 000 – 69 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme funky marketingová agentura, která prochází extrémně zajímavou a vzrušující růstovou fází. Orientujeme se na eventy, brand building a online marketing a nyní hledáme dalšího člověka do týmu na pozici „Online Marketing Assistant“. Hledáme někoho, kdo rád pracuje s pozitivním přístupem a velkým množstvím autonomie v malém marketingovém týmu.
Co tě čeká?
‹ Podpora v návrhu a koordinaci online marketingu pro naše klienty
‹ Exekuce online kampaní na Google, Facebooku, Instagramu, YouTube a Seznamu
‹ Aktivní vytváření, správa a optimalizace PPC, RTB a sociální média kampaní pro naše stávající i nové klienty
‹ Psaní různých textů a příprava dalšího content marketingu (fotky, videa, gify z databází) nebo společně s grafiky
‹ Plnění a analýzy profilů našich klientů na sociálních sítích
‹ Zpracování pravidelných reportů návštěvnosti webů a úspěšnosti kampaní
‹ Exekuce kampaní pro naše vlastní projekty
‹ Individuální projekty
Co potřebuješ znát a umět?
‹ Zkušenost alespoň 1 rok v online marketingu
‹ Min. SŠ vzdělání, ideální kandidát má VŠ marketingového oboru
‹ Znalosti PPC systémů (Google Adwords, Sklik, Facebook) – search, content, remarketing
‹ Znalost sociálních médií (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Pinterest, SnapChat, atd.)
‹ Znalost Google Analytics, velkou výhodou je držení Google certifikace
‹ Znalost anglického jazyka
‹ Odpovědnost, samostatnost, pečlivost
Zaměstnavatel: KK agency s.r.o.
Mzda: dle zkušeností uživatele
Benefity: Laptop
Flexibilní začátek a konec pracovních hodin
Možnost home office dnů
Vzdělávací školení a coaching
Občerstvení na pracovišti
Ostatní: Přátelský mladý kolektiv v příjemných kancelářích
Získání zajímavé zkušenosti
Úroveň: Junior

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.