- 28 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti s plánováním výroby a hledáte stabilní pracovní příležitost? Čtěte dál!
Vaším úkolem bude plánovat výrobu tak, aby byly naplněny zákaznické požadavky. Takže budete komunikovat napříč společností i mimo ni. Zákazníkům budete potvrzovat termíny, výrobě chystat plán práce a nákupu odesílat požadavky na zajištění materiálu.
Náš člověk umí obstojně anglicky nebo německy a má minimálně maturitu.
Taky má zkušenost s nějakým ERP systémem (používáme SAP, ale rádi zaučíme, pokud máte zkušenost s nějakým jiným) a dobře ovládá Excel.
No a hlavně už někdy někde plánoval výrobu, potřebujeme někoho, kdo už má zkušenosti.
Stabilní práci v příjemném prostředí, protože to považujeme za velice důležité.
Dovolenou navíc, ať si během roku máte prostor pořádně odpočinout.
Finanční bonusy a příspěvky (za docházku, k Vánocům, k osobnímu i pracovnímu výročí, na penzijní připojištění, stravování, dojíždění, na Multisport kartu).
Vzdělávací kurzy a školení, ať s námi můžete růst.
Zaujala Vás tato nabídka? Tak mi pošlete životopis a já se Vám co nejdříve ozvu s dalšími informacemi!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?