- 38 600 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Do naší rozvíjející se společnosti Family Market s.r.o. hledáme nového člena na pozici:
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA VEDOUCÍHO POBOČKY (16.500 Kč) - zkrácený úvazek 20 hodin/týdně. Pozice je díky zkrácené dopolední pracovní době vhodná i pro maminky na mateřské dovolené!!!
* odpovědnost za vedení administrativy spojené s provozem pobočky
* spolupráce s vedoucím pobočky při plánování tras prodejců a jejich controling
* příprava prodejních podkladů pro vedoucího pobočky
* kontrola oběhu zboží na pobočce včetně provádění kontrolních inventur
* znalost práce na počítači (MS Office, emailová agenda)
* spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
* zkušenost s vedením týmu a obchodní zkušenosti výhodou
* komunikativnost, týmovost,
* ŘP sk. B
* potravinářský průkaz
* zkácenou pracovní dobu (dopoledne 8:00 – 12:00)
* příležitost podílet se na budování prodejního týmu v rámci pobočky
* prostor pro seberealizaci a prosazení vlastních nápadů
* intenzivní vstupní zaškolení
* práci v příjemném kolektivu lidí, kteří hrají fair-play a do práce dávají srdce
* finanční ohodnocení a benefity dle dosažených zkušeností
* nástup možný ihned a případná dohoda na hodinovou odměnu
* místo výkonu práce: Louny
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.