- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Je logistika obor, kde se chcete realizovat? Jste silná osobnost a máte rád/a nové výzvy?
Rádi byste pracovali pro úspěšnou automotive společnost v Německu?
Pokud Vás to už v ČR nebaví a rádi byste udělali životní změnu, zašlete mi svůj životopis!
Mezinárodní výrobní společnost přijme do svého týmu šikovného kandidáta na pozici:
LOGISTIK S NJ - PRÁCE V NĚMECKU (od 4200 Euro)
* Zajišťování potřeb dodavatelů, komunikace s nimi
* Vyřizování reklamací
* Optimalizace stavu skladových zásob a zpracování inventur
* Koordinace a kontrola harmonogramu dle požadavků zákazníka
* Tvorba statistik, reportů
* Správa dat v systému SAP
* Min. SŠ vzdělání
* Praxi v oblasti logistiky ve výrobní společnosti
* Znalost NJ na komunikativní úrovni podmínkou, AJ výhodou
* Velmi silná osobnost, s výbornými komunikačními schopnostmi
* Uživatelská znalost práce na PC, znalost SAP systému
* Samostatnost, flexibilita
* Ochota pracovat ve směnném provozu
* Zázemí ve stabilní společnosti
* Možnost karierního růstu
* 5 týdnů dovolené
* Dotované stravování
* Docházkový bonus
* Zvýhodněný mobilní tarif
* Odměny za darování krve nebo kostní dřeně
* Pracovní smlouva na dobu neurčitou
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce: Německo Regensburg
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?