- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Hledáte práci ve skladu?
Nechcete v práci stát na jednom místě a hledáte práci v pohybu?
Vyhovuje Vám 3 směnný provoz?
Hledáme nové zaměstnance na pozici skladníka (2 směny) nebo handlera (3 směny)
Co u nás budete dělat?
Zásobovat linky nebo výroby materiálem, udržovat plynulost tohoto procesu.
Skladování materiálu, hledání příčin v případě nalezení nepřesnosti.
Shromažďování, identifikace a report vadných kusů (scrapů).
co vám nabídneme
Průměrnou mzdu 24.000 Kč
nástupní bonus 10.000,–
Za noční směny dostanete navíc ještě 1 500 Kč měsíčně.
25 dní volna dovolené
40 minut přestávka, z toho 10 minut proplacená.
Čtvrtletní odměny a bonusy.
Čisté, tiché a bezprašné.
Jezdí k nám různé přímé spoje (77, E75, E50…), a zastávka autobusu leží přímo u firmy.
Pokud jezdíte raději autem, je zde velké parkoviště.
Pokud chcete pracovat se známým nebo rodinným příslušníkem, není to problém.
Přímo v budově je pro zaměstnance závodní jídelna, kde máte na Výběr asi z 5 druhů. Obědy jsou pro Vás od 26Kč.
co od vás očekáváme
máte již zkušenosti s prací ve skladu (paletový vozík, nebo VZV,…)
jste fyzicky zdatní, přenést nějaké palety, krabice Vám nedělá problém
můžete pracovat i na nočních směnách
hledáte dlouhodobé stabilní zaměstnání
nástup dohodou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?