- 25 000 – 29 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme Ředitelství silnic a dálnic s. p., naším cílem je kvalitní a fungující dálniční a silniční infrastruktura. Všichni se snažíme, aby Česko jelo pohodlně, rychle a hlavně bezpečně. Potkáváte se s námi všude, když jedete do práce, na dovolenou, za rodinou, za přáteli nebo na pracovní schůzky.
Pojďte se s námi potkávat i v práci.
• Řízení a kontrola provádění technického dozoru v rámci realizace staveb dálnic a silnic I. třídy v rámci Zlínského kraje
• Činnost asistenta správce stavby
• Koordinace činnosti všech účastníků při realizaci stavby
• Kontrola čerpání finančních prostředků na přidělených stavbách
• Zajišťuje administrativní agendu související s výkonem svěřených činností
• Zkušenost na pozici vedoucího stavby - ideálně dopravní stavby
• Orientace v technických a právních předpisech souvisejících s výstavbou
• Orientace v projektové dokumentaci
• Zkušenost s investiční výstavbou výhodou
• PC – uživatelská znalost MS Office, MS Project apod.
• Znalost FIDIC (Červená kniha) – výhodou, možnost školení
• VŠ vzdělání stavebního zaměření, dopravní stavby – výhodou
• Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič
• Možnost podílet se na největších projektech výstavby silnic a dálnic v ČR
• Stabilitu státní organizace
• Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje, účast na odborných konferencích apod.
• Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, možnost 2 dny home office v měsíci, výuka angličtiny na pracovišti, benefitní karta či penzijní připojištění, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, permanentky do ZOO, Aquaparku, skipasy na lyže, sleva u cestovních kanceláří INVIA, Čedok, Alexandria)
• Pružnou pracovní dobu, která vám umožní sladění osobního života
Termín nástupu: dle dohody
Mzdové podmínky
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
Přihlášky:
Máte-li zájem o účast ve výběrovém řízení na pozici „Investiční referent, realizace staveb (17-2025),, neváhejte nám zaslat Váš životopis. Ozveme se obratem.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.