- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti v oblasti finančního controllingu, domluvíte se anglicky a chcete být součástí týmu v dynamickém prostředí nadnárodní společnosti? Pokud máte analytické myšlení, cit pro čísla a chuť podílet se na strategickém řízení financí, pak hledáme právě Vás! Pošlete nám Váš životopis!
Úspěšná mezinárodní výrobní společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR
* zodpovědnost z a svěřenou oblast controllingu
* Příprava a analýza měsíčních a ročních reportů
* Tvorba rozpočtů a vyhodnocovat jejich plnění
* Provádění analýz odchylek a návrh nápravných opatření
* Spolupráce při zavádění reportingových a analytických nástrojů napříč firmou i s mezinárodními partnery (komunikace v angličtině)
* Optimalizace datových procesů, návrh na zlepšení
* VŠ vzdělání (Ekonomie, Finance, Matematika)
* Výbornou znalost Excelu a schopnost práce s velkými daty
* Zkušenosti na obdobné pozici (v mezinárodní společnosti výhodou)
* Obecné povědomí o účetnictví dle českých standardů
* Aktivní znalost anglického jazyka (denní komunikace)
* Analytické myšlení, orientaci na výsledek a pečlivý přístup k práci
* Stabilní zaměstnání v nadnárodní výrobní společnosti
* Motivační pracovní i finanční podmínky
* Možnost profesního i osobního růstu
* Flexibilní pracovní dobu a možnost občasného home office
* 5 týdnů dovolené
* Firemní notebook, mobilní telefon
* Příspěvek na životní/penzijní připojištění
* Závodní stravování
* Sleva na firemní výrobky/služby
* Místo výkonu práce: Hodonín

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.