- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Do našeho týmu hledáme šikovného kolegu, který nám pomůže s naší administrativní agendou a podpoří náš technický tým. Zašli mi svůj životopis, jestli na uživatelské úrovni ovládáš Microsoft Office 365, máš technického ducha a upřednostňuješ dynamickou práci, při které se naučíš plno nových věcí. Těšíme se, až se s Tebou potkáme na pohovoru!
O firmě:
Jsme česká společnost, ve které panuje přátelská atmosféra a férové jednání, na kterém si zakládáme. Naší specializací je komplexní výstavba optických sítí FTTH. Práci děláme s vysokou kvalitou a hýčkáme si naše dlouhodobé klienty. Také dbáme na to, aby se naši zaměstnanci u nás cítili dobře a byli opravdoví mazáci ve svém oboru – proto Ti zajistíme pravidelná školení, aby ses stále mohl rozvíjet.
* administrativní správa firemní agendy (ukládání dat do našeho systému, kontrola firemních aplikací, tisk a skenování dokumentů)
* budeš v kontaktu s našimi partnery prostřednictvím e-mailu nebo telefonu, kde jim pomůžeš řešit jejich požadavky
* také budeš mít na starosti objednávání materiálu pro naše techniky
* budeš mít na starosti denní kontrolu fotografií odvedených činností našich techniků
* a pomůžeš nám s řešením ASAP úkolů
* SŠ/VŠ administrativního nebo ideálně technického směru (elektrotechnika, telekomunikace)
* technického ducha, spolehlivost, organizační schopnosti
* uživatelská znalost Microsoft Office 365 (Excel, Word, PowerPoint)
* řidičský průkaz skupiny B
Výhodou:
* oceníme, pokud se umíš orientovat v technické dokumentaci
* aktivní řidič
* znalost výstavby optické sítě FTTx společnosti CETIN a.s.
* prostředí rodinné a rychle se rozvíjející firmy s možností rychlého kariérního růstu
* individuální přístup
* pravidelné sportovní a jiné mimopracovní aktivity v kolektivu kolegů
* částečná práce na HO
* lokalita: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.