Junior Financial Statement Accountant

Brno
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

  • Ensure timely and accurate preparation of monthly, quarterly and year-end group reporting packages (IFRS) following group accounting guidelines
  • Preparation of annual statutory financial statements
  • Steer the closing process, coordinate and ensure timely delivery of data from other processes
  • Liaise with local company contact (so-called bridgehead) regarding monthly closing procedures and to discuss business updates and requirements, which impact the financials
  • Develop accounting and closing processes to implement new IFRS requirements and to ensure correct accounting for new business models
  • Consulting with external auditors and independently preparing the required documentation.
  • Perform and further develop the internal control system (ICS) based on group requirements
  • Meet service level agreements and performance targets related to General Accounting (GAC) processes
  • Be member of transition team for the integration of new companies into the MShSC
  • participate in projects

REQUIREMENTS:

  • Excellent interpersonal and communication skills
  • Ability to work in a fast paced environment while remaining organized
  • Ability to meet deadlines and produce accurate results
  • High level of customer focus and ability to maintain a positive attitude at all times
  • Self-directed, positive and ethical role model able to work with minimal supervision
  • Ability to be an effective team member and display initiative
  • Willingness and ability to travel
  • University Degree in Accounting or Finance
  • experience in IFRS and additional local GAAP (Hungarian, Polish, Slovak GAAP etc.) preferably gained at an international auditing company; knowhow of local taxes beneficial
  • Knowledge of SAP and MS Office
  • Excellent English language skills and additional national language skills (Hungarian; Polish)

BENEFITS:

  • 5 weeks of vacation
  • 2 sick days
  • meal vouchers 100 CZK
  • contribution to life/pension insurance
  • discount on company products

..and more is coming as the benefit structure is beeing set up

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa a údržba silnic Jihomoravského kraje, příspěvková organizace kraje | Správa a údržba silnic… | Horní Heršpice, Brno Horní Heršpice, Brno
  • 43 000 – 61 000 Kč
  • Plný úvazek
dnešní
OFIS a.s. | OFIS a.s. | Staré Brno, Brno Staré Brno, Brno
  • 29 996 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. srpna
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 25. srpna
HR Direct s.r.o. | HR Direct s.r.o. | Praha Praha
  • 55 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. dubna
HR Direct s.r.o. | HR Direct s.r.o. | Praha Praha
  • 55 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. května
HR Direct s.r.o. | HR Direct s.r.o. | Praha Praha
  • 55 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. května
100% REWORK s.r.o. | 100% REWORK s.r.o. | Prostějov Prostějov
  • 16 000 – 19 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. února
EGSTON SYSTEM ELECTRONIC, spol. s r.o. | EGSTON SYSTEM ELECTRONIC,… | Znojmo Znojmo
  • od 15 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. února
OKAY s.r.o. | OKAY s.r.o. | Šumperk Šumperk
  • od 15 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. února
OKAY s.r.o. | OKAY s.r.o. | Šumperk Šumperk
  • od 15 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. února
Job and Travel s.r.o. | Job and Travel s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. února
Agentúra PRO-STAFF, s.r.o. | Agentúra PRO-STAFF, s.r.o. | Malta Malta
  • 25 569 – 41 040 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. února
Agentúra PRO-STAFF, s.r.o. | Agentúra PRO-STAFF, s.r.o. | Kypr Kypr
  • 700 – 900 €
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Správa a údržba silnic Jihomoravského kraje, příspěvková organizace kraje, ČSOB Stavební spořitelna, a.s., TOP Priority s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Partners Financial Services, a.s., SAFE LOGIC s.r.o., Jan Holínka, ECOTERM s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Deklarace odpovědného podnikání z. s., OFIS a.s., Moravia Top Promotions s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Fastenal Europe, s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, HANYA corporation s.r.o., Česká pošta, s.p., FLOWERTRADE s.r.o., Tomáš Krejčíř, Jobs Contact Personal, s.r.o., Tomáš Krábek, Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Česká spořitelna, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Specialista / specialistka IT, Specialista / specialistka operačních systémů, Marketingový manažer / manažerka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Obchodní manažer / manažerka, Manažer / manažerka prodeje, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Online marketing, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Horní Heršpice, Brno, Celá ČR, Brno, Staré Brno, Brno, Líšeň, Brno, Trnitá, Brno

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

audit
Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT