- 22 750 – 32 600 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Baví vás plánování, práce s daty i spolupráce s různými týmy? Přidejte se k nám jako Plánovač výroby a staňte se klíčovým článkem ve výrobním procesu!
• Tvorba a údržba výrobních plánů pro přidělené provozy.
• Zajištění plynulého průběhu výroby včetně prioritizace urgentních zakázek.
• Odpovědnost za včasné zaplánování požadavků zákazníků do výroby s cílem dodržet termín dodání.
• Spolupráce s ostatními odděleními (logistika, výroba, sklad, technologie)
• Denní kontrola stavu zakázek a dostupnosti materiálu.
• Správa kmenových dat v systému SAP
• SŠ/VŠ vzdělání v oboru výroby, logistiky nebo příbuzném.
• Min. 3 roky praxe ve výrobní společnosti z toho alespoň rok na poziic plánovače výroby
• Pokročilá znalost Excelu, výhodou bude znalost SAP
• Organizační schopnosti, důslednost, týmová spolupráce.
• Angličtina na komunikativní úrovni podmínkou
• Zajímavé finanční hodnocení
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvky a bonusy
• Stravování zdarma
• Příspěvek na dopravu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.