- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Work where your ideas are brought to life. Make an impact.
As Network Engineer you will be responsible for configuring, managing and troubleshooting network equipment, developing root cause analysis, configuration changes or even advising and consulting with management / customer. You will be also responsible for the network expertise during the implementation of new solutions or extensions of existing ones and participating or leading network transformation and transitions.
Required Skills and Experience
- Proven knowledge, experience in trouble-shooting, switching, routing
- At least 2 years of working experience in Network services
- Interest in technical career path
- Good written and verbal English communication skills
What is good to have
- CCNA/CCNP or equivalent, JNCP, other vendor certifications / Tool certification would be added advantage
- Working knowledge of ITIL - Incident Management, Problem Management, Change Management.
- Experience with Cisco and Checkpoint devices
- Experience of Network security, WAN, WI-FI, etc.
What you can expect
Broad education and development opportunities which include training and/or professional certifications
Additional 5 days paid time off
Relocation assistance
Transparent career path and potential for growth within a leading IT company
Various benefits/discounts/offerings for sports, massages, financial services and others
Balance your work with your life and enjoy flexible working

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.