- Plný úvazek
Požadavky:
- SŠ/ VŠ, aktivní znalost Aj v kombinaci s Nj, Frj nebo Špj (schopnost domluvit se v obou jazycích jak písemně tak i telefonicky), velkou výhodou jsou zkušenosti v oblasti zákaznického servisu, zásobování, logistiky nebo plánování výroby, ideální je znalost systému SAP/R3 či jiného podnikového informačního systému; velmi dobré komunikační
- schopnosti, hledáme samostatnou a pečlivou osobu, která se nebojí odpovědné práce a má chuť pracovat v mezinárodním týmu; znalost MS Office (zejména MS Excel)
Popis:
zpracování zákaznických objednávek od A do Z, kontrola jejich plnění co se týče kvality, dodacích lhůt, ceny, množství, a možnost zajištění s ohledem na výrobní kapacitu, práce se systémem SAP, který je velkým pomocníkem při hlídání termínů a generování dat, zajištění dopravy k zákazníkům a fakturace.Spolupráce s ostatními odděleními. Aktualizace zákaznických dat v systému Reakce na zákaznické reklamace, pomoc při řešení nápravy. Týmová spolupráce.
Nabídka:
nadstandardní platové ohodnocení až do výše 35 tisíc, 13. plat, moderní klimatizované a čisté pracoviště, příspěvky na stravování – výběr z několika druhů jídel denně, nápoje na pracovišti, příspěvky na dopravu, 5 týdnů dovolené, výuka jazyků, zajímavé a atraktivní firemní akce,
zvýhodněný firemní telefonní tarif i pro rodinné příslušníky, příspěvek na penzijní připojištění