Skladník/Skladnice pro restaurace na Hlavním nádraží

Vinohrady, Praha
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Vhodné také pro

O nás

Lagardere Travel Retail, a.s.

Společnost Lagardère Travel Retail je stabilní mezinárodní společnost, která nabízí svým zaměstnancům širokou škálu pracovních příležitostí v  konceptech po celé České republice. Důraz klademe především na rozvoj našich zaměstnanců a firemní kulturu.

Do našich skladů na Hlavním nádraží hledáme posilu, která se bude podílet na zásobování našich restauračních zařízení!

Co Vás u nás čeká:

  • Manipulace se zbožím a jeho rozvoz po jednotlivých skladech
  • Příjem, naskladňování a vyskladňování zboží
  • Zavážení a doplňování zboží na prodejny
  • Vykládka a nakládka vozidel
  • Kontrola kvality zboží
  • Řádné skladování zboží dle HACCP

Co od Vás očekáváme?

  • Spolehlivost a časovou flexibilitu
  • Základní uživatelskou znalost práce na PC
  • Praxe ve skladovacích procesech výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Transparentní mzdové ohodnocení (mzda vždy ke 13. dni v měsíci) + výkonnostní odměny + benefity (MultiSport karta, příspěvěk do benefitního systému Cafeteria, zvýhodněný mobilní tarif pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky) + firemní akce + zvýhodněné stravování v průběhu pracovní doby
  • Příplatky za práci o víkendech (+10%), přesčasy (+25%) a svátky (+100%)
  • Práci na pracovní poměr se smlouvou na dobu neurčitou
  • Dostupnou lokalitu místa výkonu práce – Hlavní nádraží (Wilsonova 300/8, Praha, Vinohrady)
  • Odměnu za doporučení nového kolegy/kolegyně na pracovní poměr 15.000Kč
  • Možnost výběru části mzdy skrze aplikaci kdykoliv budete potřebovat
  • Zaškolení do všech pracovních aktivit od zkušenějších kolegů
  • Možnost osobního a profesního růstu
  • Nástup možný ihned nebo dohodou

Benefity

  • Firemní akce
  • Slevy na firemní zboží
  • Občerstvení na pracovišti

Sídlo firmy

Lagardere Travel Retail, a.s.
Voctářova 2497/18
180 00 Praha

IČO: 25099167
Datová schránka: b2vedtp
Další informace:
GPS: 50.104202,14.469783,
S-JTSK: -739116.61 -1041640.95, RUIAN: 78469881

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!