- 75 000 – 85 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Jsme česká společnost a jeden z významných dodavatelů bezpečnostních systémů v republice.
Pochlubit se můžeme velmi unikátními produkty - monitorovací systémy, přístupové a zabezpečovací systémy inteligentních budov a další (děláme řešení i pro bezpečnostní složky s vysokým utajením).
Nejen, že jsme super parta, která se sejde v práci u šipek a fotbálku nebo v hospodě u pivka, ale naše kanceláře vypadají jako z Marvelovky – na recepci vás přivítá robotická recepční (Renatka) a do kanceláře se dostanete jen přes sken svého obličeje a na otisk živého prstu (ano správně, živého).
Kromě těchto vychytávek dbáme na to, aby se každý člen týmu cítil v práci dobře, proto se minimálně 3x ročně scházíme s vedením a řešíme, co nového bychom v kanceláři chtěli, jaký sportovní den by se nám líbil a jednotlivě pak také revizi mzdy, profesní a kariérní postup.
Kromě toho máme i standardní benefity jako multisportku, roční odměny, 5 týdnů dovolené atd.
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.