- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáme lidi, kteří svému oboru skutečně rozumí, dělají svoji práci dobře a přitom nemusí nikomu nic dokazovat. Zkrátka hledáme lidi jako jste Vy!
Získejte stabilní práci, staňte se součástí dobrého týmu a pracujte bez stresu ve firmě, která klade důraz na to, abyste se cítili dobře a měli skutečný volný čas na rodinu, přátele i své koníčky.
- koordinace a zodpovědnost za nákupní a „sourcingové" projekty při nabídkách i vlastní realizaci
- zodpovědnost za cenové jednání s dodavateli
- řízení klíčových dodavatelů – jednání, vytváření rámcových podmínek
- koordinace nabídkových řízení s interním oddělením prodeje a engineeringu
- aplikace SCM standardů ABB, řízení nákupní strategie pro delegované oblasti
- SŠ, VŠ technické vzdělání - ideálně elektro směru
- minimálně 3 roky praxe jako strategický nákupčí
- zkušenost s projektovým nákupem v mezinárodní firmě
- zkušenosti s vyhledáváním dodavatelů, silné vyjednávací schopnosti
- orientace v procesech a organizaci u nadnárodních společností
- pokročilá znalost AJ, NJ výhodou
- časová flexibilita – ochota jezdit na služební cesty
- zodpovědnost, samostatnost, stabilita
- zázemí silné a stabilní mezinárodní společnosti
- otevřenou firemní kulturu podporující růst talentů
- moderní a přátelské pracovní prostředí
- různorodou práci na zajímavých zahraničních projektech
- pružnou pracovní dobu včetně možnosti home office
- vzdělávací, rozvojové kurzy a jazykové kurzy
- aktivní využití anglického jazyka
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na stravování formou stravenek
- notebook a mobilní telefon s možností soukromého využití
- bonusový systém nad rámec základní mzdy
- cafeterii (čerpání rozmanitých benefitů i pro rodinu)
- zajímavý relokační balíček
Zaujala Vás tato pracovní příležitost? V tom případě mi neváhejte zaslat svůj životopis.
Těším se na Vaši reakci!
Petra Štěrbová
ManpowerGroup

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.