- 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme hráč na poli logistiky. Máme jeden cíl: spolehlivé doručení zásilky našim zákazníkům, tedy jejím příjemcům. Všem, kteří jsou na konci každé naší cesty a čekají na doručení svého balíku.
A nezáleží na tom, jestli očekávají doručení domů, do výdejny nebo do boxu. Jsme jim povinni doručit zásilku včas a přesně takovou, na jakou čekají. Doručením zákazníkům současně plníme náš závazek vůči našim partnerům, tj. odesílatelům zásilky. Ti tak vědí, že se na nás mohou spolehnout, a budou našich služeb využívat i nadále.
Máš fyzickou sílu a chuť pracovat už od rána?
Hledáme pomocné ruce na vykládku kamiónu v ranních hodinách.
Zvládneš manipulaci se zásilkami?
Dovedeš nám pomoci?
Jsi manuálně zručný?
Pokud ano, tak se nám ozvi!
Co tě čeká:
Co bude výsledek tvé práce:
K této práci potřebujete:
Výhodou:
Pracovní doba: 5:30 hod. – 9:30 hod.
Pomocný skladník/ce je na „Dohodu o provedení práce“
Pokud si Vás vybereme, stanete se součástí logistické, stabilní firmy, která pečuje o své zaměstnance a kde si jsou lidé ochotni pomáhat. I když práce Vás čeká mnoho, tak u nás dostanete možnost zázemí stabilní společnosti a přátelského kolektivu, za to od Vás čekáme samostatnost, ochotu a výsledky.
Chcete se i Vy podílet na spokojenosti našich zákazníků? Pokud ano, pak klikněte na tlačítko „Odpovědět“.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!