- 33 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Do Nížkovic hledáme skladníka, který by se připojil k našemu týmu a pracoval od pondělí do pátku v ranních směnách. Nabízíme nejen skvělý kolektiv a rodinnou atmosféru, ale i příspěvek na dopravu a stravu. Ideální kandidát by měl mít zkušenosti v oblasti skladování a měl by být schopen vést skladovou evidenci s precizností a zodpovědností.
• Výdej a příjem materiálu na sklad
• Naskladnění a vyskladnění výrobků
• Manipulace s materiálem
• Balení a příprava zboží k evidenci (vychystávání)
• Vedení skladové evidence a veškeré spojené administrativy
• Sledovat minima a maxima u skladových zásob s průběžným objednáváním
• Řízení vysokozdvižného vozíku (možnost obnovení kurzu)
• Zkušenosti s prací ve skladu min. 1 rok
• Pracovní poměr na HPP
• Jednosměnný provoz, Po-Čt 6:30-15:30, Pá 6.00-12.00
• Příspěvek na stravování
• Příspěvek na dopravu
• Pracovní oblečení, obuv
• Při odpracování min. 1.500 hodin za rok, jeden týden dovolené navíc
Nástup možný ihned!

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!