- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Skandinávská 2, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: pružná pracovní doba (jednosměnný provoz). Náplň práce: uplatnění standardů managementu kvality v dodavatelsko-odběratelských vztazích (ISO 9001, 14001, 22000, 45001), metodické vedení zaměstnanců závodu při realizaci nákupu a vstupního zásobování, spolupráce při výběru dodavatelů služeb a zboží v návaznosti na potřeby závodu, organizace výběrových řízení, příprava pro uzavírání obchodních smluv s dodavateli, zajištění evidence dodavatelů, obchodních smluv a objednávek v ERP programu společnosti, ověřování způsobilosti dodavatelů zákaznických auditem, reklamace vůči dodavatelům, orientace v příslušné legislativě, interní auditování, statistika a analýzy efektivity nakupování. Požadujeme: SŠ vzdělání s maturitou (ekonomické, finanční výhodou), komunikativní znalost AJ (znalost NJ výhodou), efektivně komunikující cílevědomá, angažovaná a organizující osobnost, uživatelská dovednost na PC (MS Office), ochota cestovat, praxe v oblasti nákupu a prodeje, v oblasti marketingu, podnikové ekonomice výhodou, interní auditor podle standardu řízení kvality ISO 9001 výhodou, orientace v obchodní legislativě a normách, řidičský průkaz sk. B, společenská a trestní bezúhonnost. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, příspěvek na dojíždění, dotované stravování, fitness v závodě. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?