- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Skandinávská 2, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: pružná pracovní doba (jednosměnný provoz). Náplň práce: uplatnění standardů managementu kvality v dodavatelsko-odběratelských vztazích (ISO 9001, 14001, 22000, 45001), metodické vedení zaměstnanců závodu při realizaci nákupu a vstupního zásobování, spolupráce při výběru dodavatelů služeb a zboží v návaznosti na potřeby závodu, organizace výběrových řízení, příprava pro uzavírání obchodních smluv s dodavateli, zajištění evidence dodavatelů, obchodních smluv a objednávek v ERP programu společnosti, ověřování způsobilosti dodavatelů zákaznických auditem, reklamace vůči dodavatelům, orientace v příslušné legislativě, interní auditování, statistika a analýzy efektivity nakupování. Požadujeme: SŠ vzdělání s maturitou (ekonomické, finanční výhodou), komunikativní znalost AJ (znalost NJ výhodou), efektivně komunikující cílevědomá, angažovaná a organizující osobnost, uživatelská dovednost na PC (MS Office), ochota cestovat, praxe v oblasti nákupu a prodeje, v oblasti marketingu, podnikové ekonomice výhodou, interní auditor podle standardu řízení kvality ISO 9001 výhodou, orientace v obchodní legislativě a normách, řidičský průkaz sk. B, společenská a trestní bezúhonnost. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, příspěvek na dojíždění, dotované stravování, fitness v závodě. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.