- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Foreigners je společnost působící již 13 let v několika městech ČR a skládá se ze 3 základních divizí: Foreigners Services poskytuje relokační a imigrační služby expatům – tedy cizincům pracujícím v mezinárodních firmách a zahraničním studentům. Zajišťujeme nalezení vhodného bydlení, vyřízení imigračních záležitostí (víza), zdravotního pojištění, stěhování, asistence na úřadech, překlady a mnoho dalších služeb v průběhu celého jejich pobytu v České republice. Foreigners Majitelům zajišťuje nejen cizincům klasické realitní služby - zprostředkování pronájmu, prodeje a správu nemovitostí. Foreigners Development realizuje kompletní development a realizaci vlastních rezidenčních projektů. Zaměřujeme se na výstavbu bytů a rodinných domů k prodeji.
Je pro Vás účetnictví zábavou a chcete zodpovědnou a stálou práci? Potřebujete novou výzvu a je pro Vás důležité, aby někdo ocenil Vaši práci?
• Pozice: Hlavní účetní
• Místo výkonu práce: Milady Horákové 13, Brno 602 00
• Úvazek: Full Time
Hledáme zodpovědnou samostatnou účetní(ho) na zpracování kompletního účetnictví naší firmy. Jsme mladá (už 13 let :)), otevřená firma a hledáme pozitivní účetní(ho), která(ý) zapadne mezi nás – nemusí věkem, ale hlavně přístupem k životu. Věříme, že i čísla mohou být zábavná pro toho, koho jeho práce baví. Můžeme nabídnout přátelské prostředí, klidné pracovní místo, systém a pořádek, jasně zajeté procesy a postupy ve firmě, stabilitu a fér jednání podle pravidel. Na druhou stranu hledáme spolehlivost, samostatnost, perfekcionismus, zodpovědnost a orientaci na výsledek. Budeme rádi, když u nás budete spokojená(ý) a budeme spolu spolupracovat dlouho. Dáme to dohromady?
"Think out of the box."
Kromě klasické agendy účetnictví, která u nás zabere 60 - 70% času, budete mít ve zbytku času na starosti administrativní věci spojené částečně s účetnictvím - kontrola banky a zadávání příkazů, příprava pracovních smluv, zpracování statistických dat a podobné administrativní činnosti. Budete účtovat naši hlavní firmu Foreigners.cz, s.r.o., ale i naši investiční firmu v rámci divize Foreigners Development, kde nyní projektujeme a postupem několika let budeme stavět 200 bytů k prodeji, stejně tak i účtování nájemních nemovitostí, které spravujeme. K ruce budete mít jednu juniorní účetní.
Co vlastně budete dělat?
• Budete na pozici hlavní účetní a bude na Vás zajistit, že účetnictví je v pořádku. K ruce pro Vás máme daňového poradce, který má kromě daní i několikaletou praxi s účetnictvím a je schopný a ochotný kdykoliv poradit.
• fakturace
• zpracování DPH
• kontrola banky
• komunikace s úřady, pojišťovnami
• samostatné vedení podvojného účetnictví (faktury přijaté, vydané, pokladna)
• příprava účetních výkazů
• uzávěrky, kooperace s daňovým poradcem
• evidování objednávek a smluv
• personální administrativa, komunikace s úřady
• mzdová agenda (výhodou, pokud ji ovládáte, ne podmínkou)
Kde budete pracovat?
• Budeme pro Vás mít připravený prostorný stůl s počítačem a monitorem v klidné kanceláři, kterou budete sdílet s jednou kolegyní, která také potřebuje mít klid na práci a soustředit se. Zároveň je vždy možnost se v jiných částech kanceláře potkat s ostatními a pořešit vše důležité.
Co o nás říká předchozí paní účetní?
• "Na pozici účetní jsem ve Foreigners od roku 2014. Důvodem mého nynějšího odchodu je velká vzdálenost mezi mým bydlištěm a sídlem společnosti. Práce na této pozici určitě není rutinní záležitost, ba naopak. Jedná se o kariérní příležitost v rychle se rozvíjející společnosti. Zázemí firmy a kamarádský přístup veškerých zaměstnanců je určitě málokde k vidění. Osobně Vám s nástupem a s veškerým začleněním ráda pomohu. Jsem k ruce jednateli společnosti neustále, a tak se Vám budu snažit vše ulehčit. Za mě je toto veliká příležitost pro získání zkušeností, kariérní postup, a hlavně získání skvělé práce se spousty nových přátel."
Obecně od Vás budeme očekávat:
• pozitivní a etický přístup k životu
• základní znalost AJ (porozumění AJ fakturám a dokumentům), komunikativní AJ výhodou
• spolehlivost, samostatnost, důslednost, smysl pro systém a pořádek
• ochota učit se novým věcem
• schopnost jednat v rámci principu WIN-WIN-WIN
• zkušenost ze života v zahraničí nebo práce v mezinárodním prostředí výhodou
Profesně od Vás budeme potřebovat:
• SŠ vzdělání v ekonomickém směru
• min. 3–5 let praxe účetní
• znalost účetního programu Pohoda výhodou
• dobrá znalost MS Excel
Můžete od nás očekávat:
• úžasný tým se silnou firemní kulturou
• v týmu je na prvním místě spokojenost našich lidí – naši zaměstnanci často říkají, že "čas ve Foreigners letí tak nějak jinak, že než se nadějí, tak odchází domů"
• od subdodavatelů a klientů získáváme feedback, že jsme "sympatická firma" a že "jsou šťastní, že nás našli"
• možnost hrazeného vzdělání a seminářů jak na vlastní osobní růst, tak na ten profesní (účetní, daňový)
• zajímavou pracovní náplň – občas potřebujeme hledat kreativní řešení (vždy ale etické a zákonné!), s námi se nikdy nebudeš nudit
• flexibilní pracovní dobu – rádi Vám vyjdeme vstříc, pokud potřebujete vyzvednout děti ze školky odpoledne, stejně tak jako když potřebujete mít naopak ráno volno či částečně home office
• práce na svém rozvoji a zapojení se do skvělých projektů
• účast na ekonomickém řízení firmy = příprava, sledování a kontrola plnění rozpočtu, cashflow
• motivující finanční ohodnocení
• možnost práce na home office v přiměřené míře
• smlouva na dobu určitou, po zkušební době i na dobu neurčitou
• fér jednání – výplata na čas, dodávané podklady na čas
• pořádek v organizaci firmy – vše je tam, kde má být, máme nastavený jasný a každému čitelný systém fungování firmy
• Jsme si vědomi, že dobrá účetní je důležitý základ firmy a podle toho se k naší účetní chováme!
Jaká bude Vaše mzda a další benefity?
• 40 000 - 50 000 Kč
• pracovní notebook a telefon i pro osobní využití
• stravenky
• možnost hrazených teambuildingů
• příspěvek na Multisport kartu
Nástup:
• dle domluvy – září / říjen 2022
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?