- Plný úvazek
Společnost LANDMARK PROFIT s.r.o. je součástí holdingu LANDMARK HOLDING a.s. a specializuje se na oblast mezd, revize pracovněprávní dokumentace, pracovních procesů a personalistiky. V této oblasti se zaměřuje zejména na audity pracovněprávní dokumentace a pracovních procesů.
Pro naši společnost aktuálně hledáme vhodné kandidáty, kteří chtějí získat nové zkušenosti a zároveň se podílet na rozvoji a růstu firmy. Hledáme lidi šikovné, flexibilní, proaktivní, kteří se nebojí převzít zodpovědnost za svoji práci. Jsme profesionály ve svém oboru a hledáme další členy našeho týmu. Nyní na pozici personalistky/mzdové účetní.
Náplň práce:
- Personální činnosti – zadávání inzerce, příjímání nových zaměstnanců
- Vedení mzdové a personální agendy zaměstnanců, příprava a správa zaměstnaneckých smluv
- Zpracování kompletního mzdového účetnictví pro interní zaměstnance
- Sledování legislativních změn týkající se mzdové problematiky a dohled nad aplikací změn v praxi
- Komunikace se státními institucemi (zdravotní pojišťovny, ČSSZ, FÚ)
- Příprava předávacích protokolů na zaměstnanecké vybavení
- Další účetní i personální práce
Požadujeme:
- SŠ vzdělání ekonomického směru
- znalost vedení mzdové evidence výhodou
- orientace v oblasti personální, mzdové agendy a pracovně-právních předpisech
- sledování legislativy a dohled nad aplikací změn v praxi
- praxe v oboru min. 1 rok, alespoň na asistentské pozici
- znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
Nabízíme:
- Možnost uplatnění svých profesních zkušeností a dovedností a jejich další rozvoj
- Samostatnou a zodpovědnou pozici na HPP na dobu neurčitou
- Nástupní mzda dle zkušeností a motivující bonusový systém
- Nadstandardní pracovní prostředí – pracoviště v klidném a příjemném prostředí na Praze 4 – dobrá dostupnost busem z metra C, parkování před domem
- Nástup možný ihned
Strukturovaný životopis v ČJ zašlete s průvodním dopisem.