Obsluha a masér/ka v Pivních lázních Bernard

Nové Město, Praha
35.000 – 45.000 Kč
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro

O nás

Pivní lázně Bernard působí na trhu již více než 12 let a naše čtyři pobočky se nachází v centru Prahy. Jsme rychle rozrůstající se firma s působením i mimo ČR a aktuálně jsme největší Pivní lázně v Praze.

Nyní hledáme nové kolegy do našeho týmu, kteří budou provádět klienty procedurami, zajišťovat hladký chod lázní a recepce. Rádi bychom našli někoho, kdo je přátelský, komunikativní a má chuť se učit novým věcem.

Náplň práce:

  • zajištění chodu recepce

  • základní provoz na pobočce (příprava wellness, úklid, administrativa atd.)

  • aktivní doplňkový prodej

  • komunikace s českými i zahraničními klienty

  • provádění relaxačních masáží

Co od Vás očekáváme:

  • znalost anglického a českého jazyka na komunikativní úrovni

  • dobré komunikační schopnosti a profesionální vystupování

  • samostatnost a spolehlivost

  • ochotu učit se novým věcem 

  • organizační schopnosti

  • masérský kurz není podmínkou, ovšem je výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • plným úvazkům proplácíme fixní měsíční bonus k výplatě

  • kompletní zaškolení

  • v případě potřeby, masérský kurz zdarma

  • práci v mladém a přátelském kolektivu

  • práce v příjemném prostředí lázní

  • 1x měsíčně možnost využití privátního wellness zdarma

  • provize z prodaných procedur a doplňkového prodeje

  • provize z provedených masáží

  • zaměstnanecké slevy na služby a produkty lázní

  • částečně dotované stravování v hotelové restauraci

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Elit Company s.r.o.
Baštěcká 272
250 72 Předboj

IČO: 28425405
Datová schránka: ggi3sqh
Další informace:
GPS: 50.226437,14.473299,
S-JTSK: -737023.51 -1028205.34, RUIAN: 28222539

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.