- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
VELMI ‼️URGENTNÍ nabídka práce – něco pro vás, kteří ovládáte na velmi dobré úrovni práci s MS Excel: SPECIALISTA ADMINISTRATIVY
✅vítána praxe ideálně z asistentské pozice spojené s výrobou, údržbou, ale např. i ve vazbě na controlling,
✅MS Excel využijte při tvorbě a správě kontingenčních tabulek, při práci s velkým objemem dat,
✅vítána znalost NJ (ideálně mírně pokročilá a lepší)
Nástup do PP co možná nedříve – jedná se o typ nabídky, kde včera již bylo pozdě …
Klíčovou pracovní náplní bude zpracování dat pro útvar údržby a controllingu ve společnosti:
budete zadávat data ke strojům, vytvářet plány údržby dle podkladů, potřebnou dokumentaci strojů dle zadání, zpracovávat data provozu strojů – věnovat se vyhodnocování technického využití strojů
Dalšími body pracovní náplně je scanování dokumentů pro údržbu a správa tabulky drobných objednávek, příprava podkladů k fakturaci forem a přípravků.
Budete pracovat v ERP systému, vyhledávat zde potřebná data a zpracovávat rozbory a analýzy dle zadání, dále zadávat údaje a data do xls tabulek se sledovanými hodnotami a příp. je dále zpracovávat.
Při výkonu práce využijete
SŠ/VŠ vzdělání
velmi dobrou znalost s MS Office (zejm. excel – kontingenční tabulky, ideálně i makra)
vítána znalost NJ (alespoň základy)
ŘP sk. B (dojíždění do místa výkonu práce)
Zaměstnavatel nabízí
perspektivní a stabilní pracovní uplatnění
motivující finanční odměna
bonusová dovolená
poskytování stravenek (80 Kč, polovinou přispívá zaměstnavatel)
další profesní vzdělávání i jazykové vzdělávání
Info o zaměstnavateli
Výrobní německá společnost sídlící v blízkosti Plzně (Plzeň – sever), jež se zabývá výrobou zejm. plastových komponent pro automobilový průmysl, výrobou osvětlovací techniky aj. Doprava do lokality zajištěna autobusovou dopravou.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.