Obchodně-Technický Zástupce (M/Ž)

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2) ,
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Německý jazyk (Mírně pokročilý B1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Pro našeho klienta, společnost patřící do německého holdingu a působící na českém trhu v oblasti prodeje příslušenství potrubí, hledáme Obchodně-technického zástupce.

Příslušenství potrubí (především příruby a trubkové fitinky) má užití v širokém spektru průmyslových odvětví hlavně v energetice, plynárenství, vodárenství, teplárenství a petrochemii – pravidelně je tak dodává do elektráren, produktovodů, servisních stranic nebo třeba pro tlakové nádoby.

Pokud hledáte práci v menším kolektivu, kde je kladen důraz na to, aby se každý v práci cítil komfortně, kde výsledek vaší práce nezanikne, máte velkou míru svobody rozhodování a zároveň zodpovědnost za dosažení výsledků, mohlo by to být něco pro vás.

Náplň práce:

  • Převzetí současného portfolia zákazníků, aktivní (osobní) zjišťování potřeb a požadavků, prohlubování spolupráce na základě informací, které dostaneme
  • Zpracování poptávek a cenových nabídek dle technické dokumentace zákazníka
  • Sledování trendů a příležitostí v oboru, veřejných zakázek, sbírání informací o nových projektech či zákaznících
  • Plánování osobních schůzek a pravidelné návštěvy zákazníků
  • Technické poradenství a hledání řešení pro zákazníky z řad velkoobchodů, výrobních a montážních firem

Co od Vás očekáváme:

  • Technické vzdělání nebo praxe v příbuzném oboru minimálně 3 roky
  • Schopnost se zorientovat v parametrech a prodeji přírub, trubkových oblouků, T-kusů a redukcí, normách a specifikacích včetně technických výkresů
  • Komunikativní znalost AJ nebo NJ
  • Znalost práce na PC (MS office, IS např. Premier)
  • Proaktivní přístup k zákazníkům, smysl pro detail a pečlivost pro administrativu
  • Ochotu cestovat za obchodními partnery cca 3-4x týdně (aktivní řidič)
  • Ochotu minimálně 1 den v týdnu pracovat v kanceláři v Brně
  • Předávání informací v rámci teamu, reportování služebních cest a větších projektů

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Spolupráci na hlavní pracovní poměr v malé dceřiné společnosti, spadající pod německý holding s působností po celém světě
  • Nadstandardní mzdové ohodnocení, jehož výši můžete svou prací ovlivnit
  • Služební automobil, mobilní telefon a počítač
  • Možnost občasné práce na home-office
  • Stravenkový paušál
  • 25 dnů dovolené
  • Flexibilitu malé společnosti
  • Možnost přímo ovlivnit vývoj ve společnosti a velkou míru seberealizace
  • Místo výkonu práce v rámci celé ČR se zázemím kanceláře v centru Brna

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

JISTU recruitment s.r.o.
Podolská 2746/35
628 00 Brno

IČO: 13980840
Datová schránka: cy3tb65
Další informace:
GPS: 49.200841,16.716432,
S-JTSK: -590236.94 -1160963.06, RUIAN: 26460122

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.