Obchodně-Technický Zástupce (M/Ž)

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2) ,
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Německý jazyk (Mírně pokročilý B1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Pro našeho klienta, společnost patřící do německého holdingu a působící na českém trhu v oblasti prodeje příslušenství potrubí, hledáme Obchodně-technického zástupce.

Příslušenství potrubí (především příruby a trubkové fitinky) má užití v širokém spektru průmyslových odvětví hlavně v energetice, plynárenství, vodárenství, teplárenství a petrochemii – pravidelně je tak dodává do elektráren, produktovodů, servisních stranic nebo třeba pro tlakové nádoby.

Pokud hledáte práci v menším kolektivu, kde je kladen důraz na to, aby se každý v práci cítil komfortně, kde výsledek vaší práce nezanikne, máte velkou míru svobody rozhodování a zároveň zodpovědnost za dosažení výsledků, mohlo by to být něco pro vás.

Náplň práce:

  • Převzetí současného portfolia zákazníků, aktivní (osobní) zjišťování potřeb a požadavků, prohlubování spolupráce na základě informací, které dostaneme
  • Zpracování poptávek a cenových nabídek dle technické dokumentace zákazníka
  • Sledování trendů a příležitostí v oboru, veřejných zakázek, sbírání informací o nových projektech či zákaznících
  • Plánování osobních schůzek a pravidelné návštěvy zákazníků
  • Technické poradenství a hledání řešení pro zákazníky z řad velkoobchodů, výrobních a montážních firem

Co od Vás očekáváme:

  • Technické vzdělání nebo praxe v příbuzném oboru minimálně 3 roky
  • Schopnost se zorientovat v parametrech a prodeji přírub, trubkových oblouků, T-kusů a redukcí, normách a specifikacích včetně technických výkresů
  • Komunikativní znalost AJ nebo NJ
  • Znalost práce na PC (MS office, IS např. Premier)
  • Proaktivní přístup k zákazníkům, smysl pro detail a pečlivost pro administrativu
  • Ochotu cestovat za obchodními partnery cca 3-4x týdně (aktivní řidič)
  • Ochotu minimálně 1 den v týdnu pracovat v kanceláři v Brně
  • Předávání informací v rámci teamu, reportování služebních cest a větších projektů

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Spolupráci na hlavní pracovní poměr v malé dceřiné společnosti, spadající pod německý holding s působností po celém světě
  • Nadstandardní mzdové ohodnocení, jehož výši můžete svou prací ovlivnit
  • Služební automobil, mobilní telefon a počítač
  • Možnost občasné práce na home-office
  • Stravenkový paušál
  • 25 dnů dovolené
  • Flexibilitu malé společnosti
  • Možnost přímo ovlivnit vývoj ve společnosti a velkou míru seberealizace
  • Místo výkonu práce v rámci celé ČR se zázemím kanceláře v centru Brna

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

JISTU recruitment s.r.o.
Podolská 2746/35
628 00 Brno

IČO: 13980840
Datová schránka: cy3tb65
Další informace:
GPS: 49.200841,16.716432,
S-JTSK: -590236.94 -1160963.06, RUIAN: 26460122

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT