- Třebíč
- DISPONERO s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:
STERIS AST CZ s.r.o.O nás
STERIS AST (Applied Sterilization Technologies) je globálním poskytovatelem sterilizačních služeb do zemí Evropy, Středního východu, Asie, Afriky a Ameriky. V provozovně ve Velké Bíteši se zabýváme sterilizací zdravotnických výrobků. Naším koncovým zákazníkem je pacient, takže náš důraz je kladen především na bezpečnost, kvalitu a neustálé zlepšování našich procesů.
Náplň práce:
- Zajišťování kompletní personální agendy pro závod ve Velké Bíteši
- Úzká spolupráce s mezinárodním HR EMEA teamem
- Řízení náborového procesu, onboardingu, životního cyklu zaměstnance a offboradingu
- Správa a nastavování mezd, zaměstnaneckých benefitů a bonusů, ve spolupráci s korporátními složkami a lokálním managementem
- Zodpovědnost za vedení docházky, v návaznosti na výplaty mezd
- Talent Development a proces vzdělávání a zlepšování dovedností zaměstnanců, zapojení do programů spojování týmů
- HR KPIs, reporting, nastavování opatření v souvislosti s fluktuací, Performance management
- Příprava a realizace rozpočtu HR
- Aktivní zapojení do korporátních projektů
- Správa a audity dat v korporátních systémech
- Správa a vytváření interních instrukcí s ohledem na platnou legislativu
- Kontinuální přímá podpora zaměstnancům, úzká komunikace napříč odděleními a podpora lokálního
i korporátního managementu - Přímá podpora managementu v oblasti legislativních změn v oblasti pracovně-právní problematiky
a implementace - Správa zákonných školení, závodní lékařské péče, BOZP, komunikace s úřady a včasné zajištění podkladů
- Vedení asistentky provozu
Co od Vás očekáváme:
- Vzdělání: VŠ, příp. SŠ, obor Lidské zdroje nebo certifikace v této oblasti
- Pokročilou znalost pracovně-právní legislativy
- Zkušenosti z obdobné pozice min. 3-5 let, nutná praxe z korporátního prostředí
- Jazyky: Angličtina – profesionální znalost (ideálně C1)
- Komunikaci a týmovou spolupráci na profesionální úrovni
- Schopnosti: Profesionální komunikace, empatie, rozhodovací a vyjednávací schopnosti, samostatnost a proaktivita, organizační schopnosti, zvládání práce pod tlakem, pozitivní přístup
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí stabilní a dynamické nadnárodní společnosti působící v oblasti zdravotnictví, s ústředím
v USA - Pozici, která je součástí mezinárodního týmu HR v rámci Evropy a lokálního managementu, využití anglického jazyka na denní bázi, s možností cestování do zahraničí
- Práci v příjemném kolektivu
- Zajímavé mzdové ohodnocení a odměňovací programy, korporátní bonus
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Zahraniční pracovní cesty
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na dovolenou
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště