- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

HLEDÁTE PRÁCI?
Přijmeme techniky BOZP pro pobočku Praha
NÁPLŇ PRÁCE:
→ Zajišťování komplexních služeb v oblasti BOZP a PO pro klienty z různých oborů (výrobní sféra, státní správa, administrativa atd.)
→ Vyhledávání a prevence rizik, systém poskytování osobních ochranných pracovních prostředků
→ Sledování obecně platných právních a ostatních předpisů k problematice BOZP a PO
→ Prevence a řešení mimořádných událostí v BOZP, zejména pracovní úrazů a nemocí z povolání, zjišťování jejich příčin a okolností
→ Provádění vstupních a periodických školení zaměstnanců z oblasti BOZP a PO Provádění vnitřních auditů a prověrek BOZP a PO u klientů
POŽADUJEME:
→ SŠ/VŠ vzdělání (Vhodné i pro absolventy)
→ Znalost Microsoft Office
→ Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič/ka
→ Vysoké pracovní nasazení, komunikativní dovednosti, pozitivní a vstřícný přístup k obchodním partnerům
→ Reprezentativní vystupování a jednání
→ Schopnost pracovat nejen samostatně, ale i v týmu
→ Zodpovědnost, samostatnost, flexibilitu
NABÍZÍME:
→ Zázemí úspěšné a perspektivní společnosti v ČR
→ Zaměstnanecké benefity (stravenky, atd.)
→ Motivující platové ohodnocení dle dosahovaných výsledků
→ Kariérní a platový růst
→ Odborné vzdělávání a rozšiřování kvalifikace (finanční příspěvek na vzdělávání)
→ Služební telefon a notebook
→ Služební automobil
→ Zaškolení specialistou v oboru BOZP a PO
→ Neustále zvyšování odbornosti pro oblast BOZP a PO
→ Práce v přátelském a mladém kolektivu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?