- 26 800 – 32 800 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
SPRÁVCE/ÚDRŽBÁŘ BUDOV A MAJETKU
V důsledku růstu naší společnosti, v tomto případě zejména pro nárůst počtu nemovitostí, kanceláří a technického vybavení firmy, rozšiřujeme naše řady o nového kolegu – Správce / Údržbáře objektů.
Místo výkonu práce je zejména Frýdek-Místek, kde se nachází ubytovna pro naše přidělené zaměstnance. Ubytovávání zaměstnanců, drobné opravy a správa okolí ubytovny bude tvořit podstatnou část náplně práce. Dále se jedná o různorodou pracovní náplň dle potřeby společnosti a zaměstnanců (drobné opravy našich kanceláří, sanitárního zařízení, jednodušší zednické práce, skládání nábytku a jeho umístění na patřičné pracoviště, pomoc při správě vozového parku, stěhování…).
Pracovní doba je PO – PÁ, 8hodinové pracovní směny. Případné přesčasy budou propláceny formou bonusů ke mzdě.
Pozice je vhodná pro uchazeče žijících přímo či poblíž Frýdku-Místku
Nástup je možný ihned či dohodou!
Více informací Vám sdělíme telefonicky po zaslání Vašeho životopisu, následně osobně při pohovoru, který bude probíhat v prostorách ubytovny ve Frýdku-Místku. Součástí pohovoru budou testy manuální zručnosti a test určování priorit zadaných úkolů.
POŠLETE NÁM SVŮJ ŽIVOTOPIS JEŠTĚ DNES! STAŇTE SE SOUČÁSTÍ COMAC JOBS TÝMU!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?