- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
SPRÁVCI MAJETKU – ÚDRŽBÁŘI
POŽADUJEME: samostatnost, spolehlivost, důslednost v práci a manuální zručnost,
neobejdete se bez čistého trestního rejstříku, řidičského průkazu sk. „B“ – aktivní řidič, zdravotní způsobilosti i pro práci ve venkovním prostředí, potřebujete ukončené střední vzdělání (výuční list) nejlépe v technickém oboru (elektro, stavební, strojní, automechanik), výhodou – osoby se zdravotním znevýhodněním nebo zdravotním omezením.
NÁPLŇ PRÁCE: budete zodpovědný za provádění běžné údržby majetku a opravy nebytových a venkovních prostor objektů, vč. jejich zařízení, diagnostiku závad a řešení jejich odstranění,
budete vykonávat údržbářské, zámečnické, zednické, zahradnické, malířské a jiné řemeslné práce, k vašim pracovním povinnostem bude patřit řízení, údržba a běžné opravy silničních motorových vozidel (do 3,5 t) a zajišťování sezonního servisu a technických prohlídek.
NABÍZÍME: zajímavou a pestrou práci, která dává smysl, velkou míru samostatnosti a odpovědnosti, 1 týden dovolené navíc, služební telefon, plný pracovní úvazek, po dohodě možnost i zkráceného úvazku, jednosměnný provoz, základní nástupní mzdu pro plný úvazek ve výši 18.000,– až 19.400,– Kč, po zapracování navýšení mzdy o osobní příplatek.
Předpokládaný termín nástupu: květen 2019 nebo dle dohody
Obsah přihlášky: strukturovaný životopis, motivační dopis.
PRVNÍ KONTAKT: telefonicky na čísle zobrazit tel. číslo v době od 8:00–14:30 hod., písemně na e-mail: e-mail přes nebo osobně na adrese Charita Valašské Meziříčí, Romana Kladivová, Kpt. Zavadila 1345, 757 01 Valašské Meziříčí, to vše nejpozději do
15. 5. 2019.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?