- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Každý nováček prochází vstupním školením, kde se naučí všechno, co pro práci v zákaznickém centru potřebuje. Natrénuješ si, jak vést rozhovory, vyjednávat o nabídkách a reagovat na požadavky zákazníků.
Ráno si dáme skvělou kávu, která nás nakopne do práce. Popovídáme si, co nás daný den čeká a pak už voláme, ptáme se, vysvětlujeme a prodáváme. Mezi hovory se můžeš protáhnout třeba u fotbálku nebo ping pongu. Domů odcházíme s čistou hlavou.
Směny se plánují vždy měsíc dopředu, takže vždycky víš, co tě čeká. V práci nebudeš déle než 8,5 hodiny denně v rozmezí od 8:00 do 20:00 hodin.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.