- 250 000 Kč
- Plný úvazek

Pojď k nám řídit IT!
Staň se vedoucím úseku, IT manažerem/manažerkou, který řídí IT úsek a podporuje oblast IT v našich různorodých výrobních společností!
Zabýváme se vývojem a výrobou prostředků zdravotní techniky pro neonatologii, kdy jsme jediným výrobcem inkubátorů v České republice. Doslova se tedy tak dá říci, že zachraňujeme předčasně narozené děti, a to nejen v České republice, ale i např. v Kazachstánu, Thajsku či Maroku a v řadě dalších zemí světa, kam naše inkubátory vyvážíme. Mezi naše další produkty patří vyhřívaná lůžka a fototerapeutické lampy k léčbě novorozenecké žloutenky.
Společnost TSE ELECTRONICS se zabývá hlavně elektronikou pro odvětví automotive. Osazujeme desky plošných spojů pro světové značky automobilů, jako jsou Aston Martin, BMW, Toyota, Ford. Naše plně automatické osazovací linky vyprodukují měsíčně přibližně 600 000 ks desek plošných spojů.
Společnost TSE CB se zaměřuje na oblast strojírenství – nástrojárna a výroba městského mobiliáře.
A právě řízení těchto společností z hlediska IT bude pro Vás tou pravou výzvou!
• Řízení a plánování činností IT oddělení
• Vytváření strategií a jejich implementace (nákup nového HW a rozšiřování IT infrastruktury)
• Komunikace a koordinace s externím správcem HW odpovědným za fungování serverů a sítě
• Koordinace a komunikace v rámci interních pracovišť i s vnějšími institucemi
• Komunikace s dodavateli IT
• Vedení a aktualizace projektové dokumentace
• Tvorba a aktualizace podnikových směrnic
• Tvorba uživatelských návodů a školení uživatelů
• Řízení IT bezpečnosti a tvorba bezpečnostní dokumentace
• Sledování návštěvnosti webových stránek a koordinace s externím tvůrcem a poskytovatelem webových služeb
• SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření
• Přehled v současných technologiích, aktuálních i budoucích trendech vývoje
• Výborná znalost operačních systémů a přidružených aplikací (Windows, Linux)
• Výborná znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
• Znalost anglického jazyka
• Velice dobré komunikační schopnosti, vstřícnost, pozitivní přístup k řešení problémů
• Analytické a koncepční myšlení, iniciativní přístup
Výhodou pro Vás bude
• Praxe v oblasti správy informačních technologií (informační systém ERP, správa a údržba PC, programového vybavení, údržba sítí, tvorba a údržba webových stránek)
• Praxe ve vedoucí pozici minimálně tři roky
• Topologie a konfigurace sítí, HW i SW
• Znalost právních předpisů z oblasti informačních technologií, kybernetické bezpečnosti
• Znalost právních předpisů z oblasti ochrany osobních údajů a GDPR
• Jsme česká společnost, ale vyrábíme produkty pro světové značky v automotive průmyslu a v oblasti zdravotní techniky vyvážíme inkubátory do celého světa.
• Odpovídající smluvní mzdové ohodnocení.
• Mobilní telefon a notebook je na této pozici samozřejmostí.
• Sídlíme v centru, ale nabídneme Vám vlastní parkoviště, k dispozici je i kolostav.
• Jsme stabilní zaměstnavatel, jako důkaz Vám nabídneme rovnou pracovní smlouvu na dobu neurčitou.
• Na odpočinek máte k dispozici 5 týdnů dovolené za kalendářní rok, kdy si sám rozvrhujete její čerpání (nemáme celozávodní dovolenou).
• Máme zde vlastní jídelnu, kam nám dováží 5 druhů jídel každý den, a to pro Vás pouze za 30,- Kč/oběd nebo večeře.
• Příležitostný home-office – pokud budete mít nemocné děti nebo Vy se necítíte úplně nejlépe na cestu do práce, s jednatelem společnosti si můžete dohodnout práci z domova.
• Přispějeme Vám na penzijní nebo životní připojištění.
• Pokud máte děti, rádi Vám přispějeme na jejich dětské pobyty/tábory, na školní potřeby.
• Pro naše zaměstnance pořádáme různé firemní akce, kde se ještě lépe poznáme.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?