- 65 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáme nadšence do moderních technologií, který bude spolupracovat s ostatními členy týmu a posouvat projekty dál.
Pracovní náplň: IT analýza požadavků zákazníků, úzká spolupráce s programátory při tvorbě zadání pro implementaci; tvorba projektové dokumentace a uživatelská podpora zákazníků; projektové vedení a komunikace se zákazníkem v průběhu projektu; konzultační podpora obchodního týmu při získávání nových zakázek; utváření produktové strategie s cílem vylepšení vlastních produktů společnosti.
Požadujeme: VŠ nebo SŠ vzdělání- preferujeme zaměření na IT; dobré předpoklady pro tvorbu analytické a projektové dokumentace; znalosti z oblasti IT- zkušenosti s přípravou podkladů pro realizaci IT zakázek; komunikační schopnosti a dobré vystupování; časovou flexibilitu, odpovědnost za svěřené projekty; schopnost týmové i samostatné práce; řidičský průkaz B, aktivní řidič; ochotu občas cestovat k zákazníkovi.
Oceníme znalosti: zkušenosti s integrací informačních systémů ve výrobě; integraci podnikových systémů ve výrobě; řízení projektů a vedení projektové dokumentace (metodika Prince2 nebo TOGAF výhodou); péče o zákazníky- komunikace a řešení požadavků, školení uživatelů podnikových systémů; angličtina na komunikativní úrovni.
Co můžeme nabídnout? Zázemí stabilní české společnosti; příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu v centru Českých Budějovic; atraktivní a dlouhodobě perspektivní pracovní náplň; zaškolení, možnost profesního růstu; systém firemního vzdělávání vč. jazykových kurzů; práci s využitím moderních technologií; motivující systém odměňování (fixní mzda + výkonnostní složka + odměny z projektů); výše mzdy podle praxe, od zkušební lhůty až k individuální výši podle výkonnosti po zapracování a včetně odměn nebo zvláštních prémií.
Nástup: možný ihned.
Zaměstnanecké výhody: flexibilní začátek/konec pracovní doby, mimopracovní aktivity a firemní akce, bonusový systém odměňování a sick days.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.