- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Chcete vést menší tým a pracovat na zajímavých projektech? Máte zkušenosti s vodohospodářskými stavbami? Láká vás práce v oboru s možností profesního růstu? Pak jste tím pravým kandidátem!
Prosperující firma hledá na dlouhodobou spolupráci PROJEKTOVÉHO MANAGERA VODOHOSPODÁŘSKÝCH PROJEKTŮ (70. - 80.000Kč) (70. - 80.000Kč)!
* Vedení menšího týmu, přibližně 8 pracovníků
* Organizace a koordinace stavebních prací
* Aktivní účast a podpora týmu v realizačním oddělení
* Poskytování technické pomoci zákazníkům
* Práce na projektech v rámci České republiky i v zahraničí
* Spolupráce s projekčním oddělením na plnění stanovených úkolů
* Vzdělání SŠ/VŠ stavebního nebo strojního zaměření (specializace na vodní stavby výhodou)
* Zkušenosti s vedením lidí
* Znalost MS Office a CAD softwaru (výhodou znalost ArchiCadu)
* Schopnost číst a pracovat s technickou dokumentací
* Dovednosti v oblasti projektového řízení
* Výhodou: praxe v elektroinstalacích (certifikát dle vyhlášky č. 194/2022 Sb., dříve 50/1978 Sb.) a znalost MaR, automatizace a PLC technologií
* Zkušenosti s vodohospodářskými stavbami
* Anglický jazyk na pokročilé úrovni
* 25 dní dovolené
* Zajímavé finanční ohodnocení
* Stravenkový paušál
* Možnost profesního rozvoje
* Možnost osobního růstu
* Příspěvky na penzijní připojištění
* Rodinná firma, příjemný kolektiv
* Možnost účastnit se zahraničních projektů
* Dlouhodobé zaměstnání v prosperující firmě
* Místo výkonu práce: Kutná Hora
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?