- Plný úvazek

MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.
Manažer bankovní a poradenské pobočky Partners
Hledáme nového manažera. Jsme tým profesionálů, který svým klientům pomáhá k bohatšímu a svobodnějšímu životu už přes 15 let. Vybudovali jsme širokou základnu klientů, která neustále roste.
Proč tato příležitost?
Stabilní byznys. Finanční poradenství je velice stabilní byznys odolný i v době pandemií a ekonomických výkyvů.
Koho hledáme?
K tomu potřebuje:
Co u nás získáte:
Vizí finanční skupiny Partners je poskytování dokonalé finanční služby pro 21. století kombinací unikátních bankovních služeb a finančního plánování. Finanční skupina dnes provozuje poradenskou síť, přes 150 bankovních a poradenských poboček, investiční společnost, životní pojišťovnu, penzijní společnost a připravuje otevření vlastní banky. V naší DNA je zapsána neustálá inovace, proto chceme objevovat mezery na trhu a díky tomu růst.
Teď je to na Vás. Pošlete svoje CV a v užším výběru se osobně setkáme.
Těšíme se na vás!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?