- Plný úvazek
Co od Vás očekáváme:
Náplň práce:
- zajišťování a koordinace nakládek a vykládek dle požadavku zákazníků
- komunikace s obchodními partnery a externími dopravci
- interní komunikace s vedoucím dopravy a dalšími členy dispečinku
- vhodná interní komunikace napříč celou společností – provoz, technické oddělení, finanční oddělení
- ve spolupráci s vedoucím dopravy zajistit pravidelnou kontrolu průběhu jednotlivých přeprav
- administrativní činnost související s denní operativou – zejména příjem, kontrola a potvrzování objednávek, zadávání do interního systému, kontrola přenosu dat mezi interními systémy
- kontrola profitability jednotlivých zákazníků
- zpracování podkladů pro fakturaci v co nejkratším možném termínu
- plné vytěžování externích dopravců
Požadujeme:
- • Komunikační schopnosti
- • Obchodního ducha
- • Odolnost vůči stresu
- • Časovou flexibilitu
- • Ochotu učit se novým věcem
- • Spolehlivost
- • Schopnost práce v týmu
- • Podmínkou je znalost minimálně jednoho světového jazyka (NJ výhodou)
- • Praxe výhodou (není podmínkou)
Nabízíme:
- • Zajímavou a nestereotypní pracovní náplň
- • Pozici v dynamicky se rozvíjející české dopravní společnosti
- • Možnost osobního růstu
- • Nástup dle dohody
- • Mzdové ohodnocení dle individuálních kritérií bez horní hranice
- • Firemní benefity v podobě stravenek a zvýhodněných tarifů volání do všech mobilních sítí i pro rodinné příslušníky, karta MultiSport
- • Přátelský kolektiv
- • Společné firemní akce
- Místo výkonu práce: Liberec
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Parkoviště



