- 35 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Roto je tradiční a mezinárodně uznávaný výrobce střešních oken. Je také již desítky let ověřeným a zkušeným partnerem pro optimální využití podkrovních prostor. Všechny produkty jsou konstruovány podle nejnovějších technických poznatků s přihlédnutím na vysokou užitnost s komfortním ovládáním a propracovaným designem.
Společnost ROTO střešní okna s.r.o. je dceřinou firmou tohoto mezinárodního koncernu.
V současné době hledáme pro posílení našeho pracovního týmu vhodné kandidátky / -ty na pozici:
Specialista objednávek a logistiky
• Zpracování a evidence objednávek a nabídek
• Koordinace celého procesu od zadání objednávky až po doručení zboží zákazníkovi
• Zajištění a koordinace potřebných logistických procesů
• Podpora v rámci administrativy kanceláře
• Komunikace se zákazníky, zodpovídání odborných dotazů
• Komunikace a úzká spolupráce se všemi odděleními uvnitř společnosti a v rámci celého koncernu
• Min. SŠ vzdělání obchodního zaměření
• Znalost NJ nebo AJ – mírně pokročilá
• Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
• Znalost SAP výhodou
• Pracovní zkušenost min. 3 roky na obdobné pozici
• Dobré komunikační schopnosti, týmového ducha
• Smlouvu na dobu neurčitou
• Odpovídající platové ohodnocení
• Mobilní telefon
• Stravenky/příspěvek na stravování
• Dovolená 5 týdnů
• Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Těšíme se Vaše životopisy!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.