
Grafton Recruitment s.r.o.
Finanční Účetní
O nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Hledáme člověka, který má rád, když čísla sedí a vše má svůj řád. Pokud vás těší dobře odvedená práce, umíte si poradit s fakturami, daněmi i komunikací s dodavateli a chcete být součástí menšího týmu, kde se na sebe lidé mohou spolehnout, možná hledáme právě vás.
Náplň práce:
- Zpracování, evidence a kontrola faktur a dalších účetních dokladů (přijaté, vystavené, dobropisy).
- Příprava přiznání k DPH.
- Komunikace s českými i zahraničními dodavateli a odběrateli.
- Evidence, účtování a inventarizace majetku.
- Kontrola a účtování cestovních náhrad.
- Vedení pokladny, zpracování bankovních výpisů a příprava plateb.
- Spolupráce při účetních uzávěrkách a přípravě podkladů pro audity a daňové kontroly.
POŽADAVKY:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru.
- Praxi v účetnictví, ideálně ve výrobní společnosti.
- Dobrou znalost české účetní a daňové legislativy, IFRS výhodou.
- Komunikativní znalost angličtiny.
- Znalost MS Office, výhodou SAP.
BENEFITY:
- roční a čtvrtletní bonus
- stravenky v hodnotě 150,– Kč
- 25 dnů dovolené po roce spolupráce
- čisté a bezpečné pracovní prostředí
- firemní kulturu založenou na důvěře, respektu a férovém jednání
- příspěvek na penzijní připojištění po 2 letech spolupráce
- odměnu za dosažené pracovní výročí
- Příspěvek na dopravu
- občasná možnost HO (v případě nemoci atp.)



