COMPLIANCE MANAGER in an international company with ENGLISH

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Do you have…
…MANAGEMENT experience?
…experience working in an AUDIT/COMPLIANCE role?
Are you fluent in ENGLISH?

Use this unique opportunity to work for an INTERNATIONAL company in PRAGUE, which will offer you possible internal and/or international GROWTH and provide you with great package of BONUSES!!!

A COMPLIANCE MANAGER is a professional that keeps integrity of a company intact through policy enforcement and program planning – he/she must make the workplace run smoothly with no room for error within the legal and ethical systems to protect the integrity of the company.

Your main responsibility will be to support the business through the administration and development of Background Check processes for EMEA. You will manage the daily administration of the program, managing audits and controls, and generate related documentation.

Other responsibilities:

  • Lead team of Background Check Specialists – assign different sections of the amount of work that needs to be done by other members of the compliance team, as well as setting up team and group meetings and the materials that will be discussed during the assigned time
  • Manage but also support local HR teams (advisory capability)
  • Working closely with the global lead as required
  • Provide regional and local reports as required (e.g. Compliance reports)
  • Maintain a framework with regard to operational risks – internal checks / audits – providing reports based on the results (detailing methodology, results, and remediation plans)
  • Monitor and report against agreed SLAs and KPIs
  • Support policy development and draft supporting documentation such as communications, FAQs, process documentation, and other related written work
  • Oversee program implementation efforts – train HR staff
  • Work to identify where issues (areas for improvement) are taking place – fix these problems quickly and effectively
  • Answer and solve all the inquiries and issues coming from employees, managers, and HR
  • Lead new compliance projects

REQUIREMENTS:

  • 2+ years management experience
  • 2+ years of experience working in an audit/compliance role
  • Fluent in English
  • Excellent communication skills (written and verbal)
  • Customer service focus
  • Analytical and critical thinking – superb attention for detail
  • Good organizational skills
  • Ability to work in challenging and dynamic international environment

BENEFITS:

  • 5 weeks of paid holiday
  • Competitive salary
  • Unlimited period contract
  • Relocation package
  • Benefits and employees discounts
  • Multisport card
  • Public transportation reimbursement
  • Home office – 2 days per month
  • Life insurance
  • Contribution towards pension insurance
  • Continues education
  • Language courses
  • Working in an international environment
  • Teambuilding activities

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
včerejší
BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A PŘESHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE NAPŘÍČ GENERACEMI, nadační fond | BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A… | Karlín, Praha Karlín, Praha
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 11. listopadu
4Person v.o.s. | 4Person v.o.s. | Strašnice, Praha Strašnice, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. listopadu
Zaměstnanci pro Vás s.r.o. | Zaměstnanci pro Vás s.r.o. | Velká nad Veličkou Velká nad Veličkou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
CentralWork s.r.o., Crocodille ČR, spol. s r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A PŘESHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE NAPŘÍČ GENERACEMI, nadační fond, JISTU recruitment s.r.o., Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace, 4Person v.o.s., Neztrácej čas s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Coweo Technologies s.r.o., Crocogarden z.s., Lidl Česká republika s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Daňový specialista / specialistka, Účetní, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Hloubětín, Praha, Nové Město, Praha, Smíchov, Praha, Karlín, Praha, Staré Město, Praha, Strašnice, Praha, Břevnov, Praha, Vokovice, Praha, Vinohrady, Praha, Libuš, Praha, Stodůlky, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT