- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Jsme marketingová společnost a zabýváme se oblastmi IT, dat, marketingu, díky kterým budete mít příležitost odborně i kariérně u nás růst.
Počet zaměstnanců: 100–149 zaměstnanců
Zajišťování technické a administrativní činnosti, občas tedy píšeme a tvoříme.
Pro naše klienty jsme kotvou, o kterou mohou opřít svoji kocábku při své plavbě životem, proto používáme CRM systém naší společnosti, kde máme vše pohromadě. Vyhledávání informací na webových portálech a využíváme nejmodernější technologie, které hýbou světem.
• aktivní zájem o profesní a kariérový růst
• znalost práce na PC
• Jazykové znalosti: Český jazyk – Expert (C2) nebo Slovenský jazyk – Expert (C2)
• čistý rejstřík
• Někoho, kdo má rád lidi, nevyhýbá se kontaktu s nimi a umí jim dát svou pozornost.
• Někoho, koho baví na sobě pracovat a rozvíjet svůj potenciál mimo škatulku jedné pozice.
• Někoho, kdo se umí bavit, smát a hledá lidskou firmu k zakotvení.
• Někoho, kdo chce mít práci, která dává smysl, naplňuje, rozvíjí a baví…
Smysl právě v tom, že Ti, kdo nás poznají, říkají, že školíme lidství!
Děkujeme, že jste projevili zájem o naši nabízenou pozici.
Naši manažeři se s Vámi dohodnou na dalším postupu.
• motivační programy a zajímavé soutěže o atraktivní ceny- firemní akce (na kterých se vyhlašují další bonusy jako dovolená, motorka, nový MacBook, iPhone13 atd.)
• různorodou práci s jistotou budoucího profesního růstu
• velmi nadstandardní mzdové ohodnocení ( Plat: 35 000 – 55 000 Kč/měsíc)
• práci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr
• možnost „nastartování“ budoucí kariéry!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?