- Liberec
- PRIMM bezpečnostní služba s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Pracovní náplň:- Spolupracuje a zajišťuje hodnocení a spokojenost zákazníka
- Spolupracuje na řešení reklamací se zákazníkem a na nápravných opatřeních
- Zpracovává plán zkoušek výrobků dle požadavků zákazníka v sériové výrobě, spolupracuje na vývoji
plánu zkoušek výrobků dle požadavků zákazníka ve fázi vývoje výrobku.
- V rámci projektového týmu zajišťuje a spolupracuje na zpracování požadavků zákazníka dle příslušných
směrnic v procesu " Zajištění kvality výrobku"
- Zabezpečuje a spolupracuje na řízení neshodných výrobků pro zákazníka, nebo vrácených zákazníkem
dle příslušných směrnic v procesu „Řízení neshodných výrobků“.
- Zabezpečuje nebo spolupracuje na přijímání nápravných a preventivních opatřeních dle příslušných směrnic procesu „Nápravná opatření“
- Zabezpečuje nebo spolupracuje na činnostech dle " Směrnic se zodpovědností nebo spolupráci kvality
nezařazených do procesů kvality"
- Definuje, eviduje a udržuje vzorky vzhledově významných dílů a kontroluje jejich kompletnost a aktuálnost
- Zodpovídá za aktualizaci informací na zákaznických portálech týkající se kvality
- Metodicky řídí podřízené pracovníky dle platného organizačního schema
- V rámci svého pracovního zařazení odpovídá za plnění příslušných požadavků systému jakosti dle ISO/TS 16 949, systému ochrany životního prostředí dle ISO 14001 a systému dle OHSAS 18001
- Ve své oblasti zodpovídá za dodržování zákonných předpisů, požadavků na bezpečnost výrobků a zvláštních charakteristik výrobků dle platných směrnic
- Zodpovídá za plán zkoušek dle požadavků zákazníka
- Je odpovědný za řízení provádění sortací zadržených výrobků u zákazníka.
- Je odpovědný za kontakt se zákazníkem a jeho informovanost v oblasti kvality dodávaných dílů.
- Je odpovědný za řešení problémového hlášení od zákazníka, vyžádání jednání k analýze příčin a kontroly účinnosti realizovaných nápravných opatření.
- Je odpovědný za vyřízení reklamací zákazníka.
- Je odpovědný za zpracování vyhodnocení výskytu vad a zmetkovitosti u zákazníka.
- Odpovědný za sjednocení požadavků a potřeb zákazníka v oblasti kvality výrobku s požadavky interního výrobkového resp. procesního auditu.
- Je odpovědný za vypořádání garancí v oblasti kvality výrobku.
- Je povinen vykonávat služební cesty dle požadavků zaměstnavatele.
- Kompletní rozsah odpovědností v jednotlivých procesech a směrnicích je uveden v souborech
„Zodpovědnosti za QS procesy“
- pozice podřízena Vedoucímu kvality
Nabízíme:
- Stabilní zázemí stále rostoucí nadnárodní společnosti
- nadstandardní mzdové ohodnocení
- zaměstnanecké benefity
- pružná pracovní doba
- jazykové vzdělávání
- závodní stravování
- pracoviště Turnov
Požadavky:
- VŠ vzdělání + 3 roky praxe na obdobné pozici v automotive
- SŠ Vzdělání + 5 let praxe na obdobné pozici v automotive
- dobrá komunikativní znalost německého jazyka
- řidičský průkaz sk. B
- dobré znalost PC