Najděte práci ihned! Vybírejte z 26 765 nabídek

1

Nejprve se registrujte nebo se přihlaste

2

Vytvořte si životopis a vyplňte pracovní preference

3

Začněte vyhledávat nabídky pomocí umělé inteligence

jenPrace.cz - Nová práce ihned! jenPrace.cz - Najděte novou práci

Nebaví vás pokaždé vyplňovat políčka?

nebo k účtu JenPráce.cz a mějte veškeré formuláře předvyplněny.

Chcete zobrazit pracovní nabídky pomocí umělé inteligence?
Dodržte výše uvedené kroky a prozkoumejte možnosti, které vám AI nabízí.

Nabídky práce v Roudnici nad Labem pro profesi „Vedoucí obchodu“ (176 inzerátů)


Hledáte práci v Roudnice nad Labem? Město nabízí široké spektrum pracovních příležitostí napříč obory. V regionu jsou běžné pozice v lehkém a strojírenském průmyslu, logistice a skladování, ale i v oblasti služeb, obchodu, pohostinství nebo administrativy. Často se objevují nabídky pro technicky zaměřené pracovníky, řidiče, skladníky, operátory strojů, zákaznickou podporu nebo zdravotnický a pedagogický personál. Pracovní nabídky tu pokrývají jak manuální, tak odborná zaměstnání, včetně možností pro absolventy a zkušené odborníky.

Roudnice nad Labem je město s příjemnou atmosférou u řeky Labe, kde se dobře kombinuje klid menšího sídla s dostupností větších center. Život tady je pohodlný díky místním školám, službám, obchodům a nabídce volnočasových aktivit — od cyklostezek podél řeky po kulturní akce a kavárny. Zdejší prostředí ocení lidé, kteří hledají zaměstnání v poklidnějším podání, ale nechtějí se vzdát dostupnosti pracovních příležitostí a dobré dopravní obslužnosti.

Z profesního pohledu je Roudnice významná díky své poloze a infrastruktuře; město funguje jako regionální centrum služeb a menších průmyslových provozů a často slouží jako logistický uzel mezi většími městy. To vytváří stabilní poptávku po zaměstnání v dopravě, výrobě, servisních profesích a administrativě. Pro ty, kdo hledají práci v Roudnice nad Labem, to znamená rozmanité možnosti rozvoje kariéry a dostupnost pracovních nabídek v různých sektorech.

Na JenPráce.cz naleznete širokou nabídku pravidelně aktualizovaných a doplňovaných inzerátů práce i brigády. Najdete zde široké množství různých oborů a profesí, o které mají firmy aktuálně největší zájem a je pro ně velmi podstatné obsadit pracovní pozici v co nejkratším možném termínu. Mezi takové profese patří nyní nejvíce kuchař / kuchařka, řidič / řidička, dělník / dělnice, prodavač / prodavačka nebo máte zájem o profesi dělník / dělnice? Mezi nejvíce požadované obory patří Průmyslová a chemická výroba, Ubytování a cestovní ruch, Doprava, logistika a zásobování, Stavebnictví a realitní služby a nebo také práce v oboru Služby, umění a kultura. Právě proto Vám doporučujeme porozhlédnout se po nové práci i ve výše uvedených profesích či oborech, protože je velká pravděpodobnost, že si tím zvýšíte svou šanci na nalezení požadovaného zaměstnání. Držíme Vám palce!


Mezi nejoblíbenější lokality pro hledání nového zaměstnání aktuálně patří Brno, Ostrava, Nové Město, Praha, Praha, Plzeň, Vršovice, Praha, Žižkov, Praha, České Budějovice, Hradec Králové, Olomouc, ale i mnoho dalších. Prohlédněte preferované lokality, je velká šance, že najdete nabídky práce blíže Vašeho bydliště, než jste čekali.


Vedoucí obchodu je manažer, který má na starosti řízení a koordinaci všech obchodních aktivit v určité společnosti nebo prodejním oddělení. Je to klíčová pozice, která má za úkol dosahovat stanovené prodejní cíle, strategicky řídit tým prodejců a podporovat rozvoj obchodních příležitostí. Vedoucí obchodu často spolupracuje s dalšími odděleními, jako je marketing, logistika a finance aby zajistil úspěšný chod obchodních operací.

Mezi dovednosti a schopnosti patří silné vůdcovské a manažerské schopnosti, schopnost motivovat a vést tým prodejců, stanovovat jasná pravidla a cíle a poskytovat potřebné směřování. Dále musí rozumět prodejním strategiím, vyhledávat nové obchodní příležitosti, vyjednávat s klienty a řídit prodejní cyklus. Komunikační schopnosti jsou klíčové pro efektivní komunikaci s týmem, zákazníky a ostatními odděleními. Analytické schopnosti mu umožňují vyhodnocovat prodejní výsledky, identifikovat trendy a provádět analýzy trhu. Organizační schopnosti jsou také důležité, aby byl dobře organizovaný a schopný plánovat a řídit čas a zdroje.

Pro efektivní vedení týmu a správu obchodních aktivit potřebuje vedoucí obchodu různé nástroje a vybavení. Klíčové prvky zahrnují počítač s připojením k internetu, který umožňuje přístup k e-mailu, online nástrojům pro řízení prodeje a komunikaci. Dále je důležité mít přístup k obchodním softwarům, které usnadňují sledování a správu prodejních dat a výsledků. Fyzické vybavení může zahrnovat telefonní a videohovory pro komunikaci s klienty a týmem, tiskárnu pro dokumentaci a prezentace a další kancelářské vybavení pro efektivní práci.

Profese může bavit lidi, kterým je blízké prostředí obchodu, prodeje a kteří si rádi stanovují cíle a dosahují jich, ti jsou pro tuto pozici vhodní. Vedoucí mají často možnost vést tým a ovlivňovat jeho výsledky, což může být pro mnohé motivační. Tato profese je také pro ty, kteří mají rádi výzvy a různorodost, protože každý den mohou čelit novým situacím a příležitostem. Schopnost vyjednávat a navazovat dlouhodobé vztahy s klienty může být také přitažlivá pro ty, kteří mají rádi interakce s lidmi.

Obvykle pracuje v rámci společnosti nebo organizace, která nabízí produkty nebo služby. Může to být malá, střední nebo velká firma, a to jak v sektoru B2B (Business-to-Business), tak B2C (Business-to-Customer). Místo jeho práce závisí na charakteru podnikání. Může to být kancelář, obchodní dům nebo showroom, kde koordinuje práci týmu prodejců a řeší obchodní záležitosti. Někdy může vykonávat i částečně terénní práci, například při návštěvách klíčových klientů nebo jednáních s obchodními partnery.

Kvalifikace se může lišit v závislosti na konkrétních požadavcích společnosti. Obvykle je však vyžadováno vysokoškolské vzdělání, ideálně v oboru jako ekonomie, obchod, marketing nebo podobné. Důležitá je také praxe v obchodu a prodeji, často se požaduje několikaletá zkušenost s prodejem a minimálně nějaká zkušenost s vedením týmu. Důležitou vlastností je schopnost ukázat na dosažené úspěchy v obchodním prostředí. Certifikace nebo školení v oblasti managementu a obchodu mohou být také výhodou pro získání této pozice.

Zjistěte více o profesi Vedoucí obchodu – průměrnou mzdu a další užitečné informace.

Zvyšte si šanci v nalezení nového uplatnění! Vytvořte si účet na JenPráce.cz a pravidelně na Váš email dostávejte aktuální seznam pracovních nabídek, včetně námi doporučovaných.


Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
NOVÁK maso - uzeniny s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, EGU - HV Laboratory a.s., PATOK a.s., Starbucks, Fusakle s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Möbelix, Věra Pietrasová, ABAS IPS Management s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Albert Česká republika, s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., PEPCO Czech Republic s.r.o., Bageterie Boulevard, EKOSPOL a.s., LPP Czech Republic, s.r.o., KANZELSBERGER a.s., GERBRICH s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., IZOMAT stavebniny s.r.o., TECHNOLOGIE BUDOV s.r.o., Waf-Waf Group s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., CLEANCAT s.r.o., Louda Auto a.s., Trenkwalder a.s., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., Automyčka Express s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., AC Jobs, s.r.o., Martin Brabec, JOBSTART s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Hájek a Boušová, spol. s r.o., Lagardere Travel Retail, a.s., Chromservis s.r.o., Modivo Czech, s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, Česká pošta, s.p., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., ID Retail Services s.r.o., Beskydské uzeniny, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Vedoucí týmu / Team leader, Vedoucí silniční dopravy, Pojišťovací poradce / poradkyně, Barista / Baristka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Architekt / Architektka, Instalatér a topenář / Instalatérka a topenářka, Mistr / Mistrová, Montážník / Montážnice, Projektant / Projektantka, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavbyvedoucí, Stavební dozor, Stavební inženýr / inženýrka, Stavební technik / technička, Manažer / manažerka kvality, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Technický manažer / manažerka v energetice, Technik / technička v energetice, Elektroinženýr / Elektroinženýrka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Technický manažer / manažerka telekomunikací, Zkušební technik / technička, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Strážný / Strážná, Kontrolor / Kontrolorka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Roudnice nad Labem, Celá ČR, Běchovice, Praha, Louny, Vinohrady, Praha, Praha, Terezín, okres Litoměřice, Mělník, Kralupy nad Vltavou, Klecany, Ústí nad Labem, Kladno, Letňany, Praha, Bubeneč, Praha, Libeň, Praha, Holešovice, Praha, Hostivice, Vysočany, Praha, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Teplice, Teplice, centrum, Staré Město, Praha, Karlín, Praha, Nové Město, Praha, Smíchov, Praha, Krupka, Černý Most, Praha, Stodůlky, Praha, Benátky nad Jizerou, Nusle, Praha, Horní Počernice, Praha, Rudná, okres Praha-západ, Benátky nad Jizerou II, Benátky nad Jizerou, Michle, Praha

D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 14. října

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

TECHNOLOGIE BUDOV s.r.o. | TECHNOLOGIE BUDOV s.r.o. | Praha Praha (39 km)
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Hájek a Boušová, spol. s r.o. | Hájek a Boušová, spol. s r.o. | Praha Praha (39 km)
  • 43 000 – 61 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
Chromservis s.r.o. | Chromservis s.r.o. | Praha Praha (39 km)
  • 45 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
ID Retail Services s.r.o. | ID Retail Services s.r.o. | Nusle, Praha Nusle, Praha (43 km)
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. října

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?